І молодша група “Метелики”
16.08.2024
Вихователь: Слєсар Н. В.
Заняття. Мовленнєва гра
Тема: «Бачу, чую, відчуваю»
Мета: поглибити знання малят про органи чуття людини; удосконалити уміння дітей розповідати про функції очей, вух, язика, шкіри, носа, які допомагають пізнавати світ; уміння творчо мислити та спілкуватися; розвивати самостійність, увагу, мовлення, дослідницькі навички, уміння аналізувати; виховувати дбайливе ставлення до свого організму, пізнавальний інтерес.
Хід заняття
Переглянути відео, виконати завдання за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=uYkceeeY0yA
Фізкультхвилинка
Подивіться і виконайте руханку
https://www.youtube.com/watch?v=cTrSMJgTfDY
Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток.
Тема: «Ігри для здоров’я»
Мета: навчити формувати корисні для здоров’я звички; розвивати бажання дотримуватись режиму дня і вести здоровий спосіб життя; виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я, та здоров’я інших людей.
Хід заняття
https://www.youtube.com/watch?v=pK-naoZET6I
https://www.youtube.com/watch?v=hJXimBt1SRI&list=PLqKtV-10ZEqLN-B-GFAh3A_xdzeMHZeo6
https://www.youtube.com/watch?v=1YiOi_t7Fq4&list=PLqKtV-10ZEqLN-B-GFAh3A_xdzeMHZeo6&index=17
15.08.2024р.
Вихователь: Слєсар Н. В.
Заняття . Дитина в світі культури. Музичний калейдоскоп
- Повторити руханку за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=j4I0Ae3mWa8
Заняття. Дитина в світі культури.
Образотворча майстерня. Аплікація.
Тема: «Яскраві метелики»
Мета: ознайомити з розмаїттям кольорів у навколишньому світі під час спостереження за метеликами; навчати дітей прийому аплікації наносити клей на зображення, прикладати зображення намащеною клеєм стороною до паперу; закріплювати просторове орієнтування, зокрема поняття «вище», «нижче», «праворуч», «ліворуч»; розвивати поняття «колір», «форма»; розвивати дрібну моторику, творчу уяву, мислення; виховувати цікавість до заняття.
Матеріал: лялька Оксанка, малюнки із зображенням метеликів, ½ аркуша паперу з основою, готові деталі, клей, щіточки, серветки, клейоночки.
Хід заняття
- Ігрова ситуація
Діти до нас завітала лялька Оксана. Вона дуже хоче з вами погратися. Приносить казочку Лесі Українки «Три метелики».
https://www.youtube.com/watch?v=pcYEPOCi-6A
- Діти, що це за комахи?
- Психогімнастика «Метелики»
- На луках розквітли квіти. Луки від того стали барвистими, красивими. Але що це? Квіти починають рухатися, перелітають з одного місця на інше. Та це ж метелики! Вони яскраві, різнокольорові, наче справжні квіти. Ось вони літають шукаючи квітку, сідають, щоб насолодитися смачним пилком і летять до іншої квітки.
- Що вам відомо про цих комах?
- За допомогою чого метелики літають?
- Розкажіть про крильця метеликів?
- Пограємо за лялькою?
- Гра «Метелик лети» (на розвиток правильного дихання)
Діти підходять до шнура, натягнутого між двома стійками, на відстані 30-40 см один від одного. Вихователь пропонує подути на метеликів, щоб вони полетіли.
- Дидактична гра «Посади метеликів на квіточки»
Дітям роздають метеликів. Дітям потрібно розсадити метеликів на квіти, що підходять їм за кольором.
Наша галявина у художній майстерні чекає на метеликів.
- Фізкультхвилинка
https://www.youtube.com/watch?v=4g6Cd1X7lUU
- Робота дітей.
Перейдіть за посиланням і виконайте поетапно аплікацію
https://www.youtube.com/watch?v=DeK5Zdm5pQQ
14.08.2024
Вихователь: Слєсар Н. В.
Заняття. Мовлення
Тема: «У гості до Метелика»
Мета: продовжувати вчити відповідати на запитання вихователя реченнями з 3–4 слів за допомогою сюжетних картинок; формувати вміння складати ціле з частин; учити дітей будувати прості та поширені речення з однорідними членами, відтворювати зміст сюжетної картинки за допомогою вихователя; збагачувати словник дитини різними частинами мови (іменники, дієслова, прикметники, займенники); розвивати чітке, зрозуміле мовлення, мислення, увагу, спостережливість, уяву, пам’ять, фонематичний слух; виховувати інтерес до навколишнього середовища, любов до природи.
Матеріал: іграшковий метелик, макет лісу, ширма, предметні та сюжетні картини за темою «У лісі», картинки із зображеннями дерев, розрізаних на частини (на кожну дитину), відеоматеріали.
Хід заняття
- Психогімнастика «Доброго дня, сонечко!»
Весняне сонечко пригріває,
Всіх нас забавляє.
До нас у віконечко заглядає,
Доброго ранку всім бажає.
– Я отримала листа від чарівного метелика. Він запрошує нас на прогулянку до казкового лісу. Заплющмо очі і промовмо чарівні слова:
«Раз, два, три, казко, прийди!»
Діти разом з вихователем промовляють чарівні слова.
— Ось ми і в лісі.
- Бесіда з дітьми (перегляд відеоматеріалу)
- Дидактична гра «Яке дерево, який кущ?»
- Мовленнєва гра «Розкажи про дерева»
Правила гри. Діти називають дерева і описують їх.
— Берізка яка?
— Який у неї стовбур?
— Які гілочки? Які листочки? тощо.
Двоє-троє малюків описують дерева:
«У мене ялинка. У неї є стовбур, гілочки. На гілочках ростуть голочки.
Вони зеленого кольору».
- Фізкультхвилинка
- Мовленнєва гра «Закінчи речення»
Правила гри. Вихователь пропонує дітям закінчити речення за змістом.
У лісі ростуть… (гриби).
У лісі ростуть… (дерева та кущі).
У лісі гуляють… (діти).
Я дуже люблю гуляти… (у лісі).
Красивий навесні… (ліс).
У лісі літають… (пташки та метелики).
- Підсумок
— Дякую, малята, ви мені дуже сьогодні допомогли.
– Нам час повертатися. До побачення, метелику!
Діти прощаються.
— Заплющте очі. Промовляймо чарівні слова: «Раз, два, три, казко, до
садка нас поверни!» (Діти повторюють двічі.)
— Ось ми і вдома.
— Куди ми сьогодні подорожували?
13. 08. 2024
Вихователь: Слєсар Н. В.
Заняття. Валеологія
Тема: «Мікроби»
Мета: cформувати у дітей елементарні уявлення про мікробів, про їх шкоду, про засоби захисту від хвороботворних мікробів, формувати розуміння важливості турботи про власне здоров’я, закріпити прості способи боротьби з мікробами, сприяти формуванню здорового способу життя; розвивати пізнавальну та творчу активність, зв’язне мовлення, уяву, логічне мислення, креативність, прагнення до самостійної діяльності; виховувати дружні стосунки, взаємоповагу та взаємодопомогу.
Обладнання: ілюстрації по темі, миска з водою, перець духмяний, мило, пульвелізатор з водою, серветка, роздатковий матеріал для самостійної роботи на кожну дитину, олівці, муляжі «мікробів-монстриків», коробок – «пастка для мікробів».
Хід заняття
1.Сюрпризний момент: прихід вихователя одягненого в халат лікаря.
2.Бесіда про мікробів та показ відео
Збираю дітей біля себе, читаю вірш Т. Лисенко «Звідки хвороби»:
Звідкіля прийшли хвороби?
Їх створили злі мікроби.
Ці маленькі злодіяки,
Хулігани, розбишаки,
Що живуть усюди,
Де є повно бруду:
У болоті і грязюці,
У смітті та у пилюці.
Під брудними нігтями.
Пазурами й кігтями…
Той, хто руки не помиє,
Їх ковтне та захворіє.
І тому, малята.
Слід вам пам’ятати:
Будете вмиватися.
Митися, купатися.
Повтікають злі мікроби.
Разом з ними — всі хвороби!
– Діти, ви вже багато чули про мікробів. Мікроби – це найменші живі істоти на землі. Вони живуть повсюди – в землі, в воді, в повітрі, навіть на нас з вами, особливо на руках. Мікроби дуже маленькі і побачити їх можна лише у мікроскоп. Якщо вони потрапляють до нас через ніс або рот то людина може захворіти.
3.Фізкультхвилинка
4.Як мікроби потрапляють у наш організм?
Давайте проведемо експеримент. Ось у мене в руці звичайний пульвелізатор, в який я налила кип’яченої води (Чи є мікроби у кип’яченій воді? Вірно, немає). Але уявіть собі, що цей пульвелізатор – це хвора людина, яка чхає та кашляє. Якщо ця людина закриває собі рот носовичком, то її слина не розлітається повсюди. А якщо ні? Давайте перевіримо – виставте всі долоньки перед собою, а я натисну на пульвелізатор, ніби людина чхнула. Що ви відчули? Вірно, теж саме відбувається, коли людина чхає і не закриває рот серветкою чи ліктем. А ще до нас потрапляють мікроби через брудні руки, одяг, немиті фрукти і овочі, несвіжі продукти.
5.Експеремент
Я пропоную провести ще один експеремент, «Як мікроби бояться мила»
А тепер я пропоную вам трошки пофантазувати і створити свого особистого мікроба-монстрика, який вам завжди буде нагадувати слідкувати за своїм здоров’ям. Перед вами аркуші паперу різного розміру і кольору, кожен із вас візьміть і зробіть свого мікробчика.
Молодці! Ви правильно і швидко виконали завдання! Наступний етап – розсортирувати мікробів за розміром. Ви бачите тут багато мікробів – розділіть їх на 3 групи – великі, середні і маленькі. Починайте!
Молодці! Я впевнена, що ми обов’язково переможемо мікробів.
6. Підсумок заняття
-Про що на занятті ми сьогодні говорили?
-Навіщо потрібно мити руки?
-Чим ми прикриваємось коли чхаємо або кашляємо?
-Чи можна їсти з чужого посуду?
-Найбільший ворог мікробів?
Діти, коли ми будемо дотримуватися всих цих правил та піклуватися про своє здоров’я, то неякі мікроби нам не страшні.
Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток
Тема: “Як Хмаринка фізкультурою займалась”
Мета: формувати вміння повторювати рухи за дорослим; розвивати уважність, зосередженість, кмітливість; виховувати активність, бажання виконувати вправи різного рівня складності.
Переглянути відео матеріал та виконати всі завдання.
12. 08. 2024
Вихователь: Слєсар Н. В.
Заняття. Дитина у світі культури. Музичний калейдоскоп.
Тема: Слухання Пісня Про Літо
Всі ми любимо літо, коли навколо квіти, зелень, чути щебетання пташок, коли тепло і можна засмагати, плавати у річці чи морі. Вмикайте і слухайте чудову ПІСНЮ ПРО ЛІТО.
Слова до пісні написав Богдан Сливчук, музику створив композитор Ігор Білик, а виконала пісеньку Катя Сухарюк.
Заняття. Літературна скринька.
Тема: Вивчення вірша за мнемотаблицею
“Бджілка весело літає” А.Камінчук
Мета: продовжувати вчити дітей сприймати і розуміти на слух художній твір, спонукати дітей до повторювання вірша за дорослим та заучування його на пам’ять. Виховувати бажання самостійно розповідати вірш.