І молодша група “Метелики”

16.08.2024
Вихователь: Слєсар Н. В.
Заняття. Мовленнєва гра
Тема: «Бачу, чую, відчуваю»
Мета: поглибити знання малят про органи чуття людини; удосконалити уміння дітей розповідати про функції очей, вух, язика, шкіри, носа, які допомагають пізнавати світ; уміння творчо мислити та спілкуватися; розвивати самостійність, увагу, мовлення, дослідницькі навички, уміння аналізувати; виховувати дбайливе ставлення до свого організму, пізнавальний інтерес.
Хід заняття
Переглянути відео, виконати завдання за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=uYkceeeY0yA
Фізкультхвилинка
Подивіться і виконайте руханку
https://www.youtube.com/watch?v=cTrSMJgTfDY

Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток.
Тема: «Ігри для здоров’я»
Мета: навчити формувати корисні для здоров’я звички; розвивати бажання дотримуватись режиму дня і вести здоровий спосіб життя; виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я, та здоров’я інших людей.
Хід заняття
https://www.youtube.com/watch?v=pK-naoZET6I
https://www.youtube.com/watch?v=hJXimBt1SRI&list=PLqKtV-10ZEqLN-B-GFAh3A_xdzeMHZeo6
https://www.youtube.com/watch?v=1YiOi_t7Fq4&list=PLqKtV-10ZEqLN-B-GFAh3A_xdzeMHZeo6&index=17

15.08.2024р.
Вихователь: Слєсар Н. В.
Заняття . Дитина в світі культури. Музичний калейдоскоп

  1. Повторити руханку за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=j4I0Ae3mWa8


 Заняття. Дитина в світі культури.
Образотворча майстерня. Аплікація.
Тема: «Яскраві метелики»
Мета: ознайомити з розмаїттям кольорів у навколишньому світі під час спостереження за метеликами; навчати дітей прийому аплікації наносити клей на зображення, прикладати зображення намащеною клеєм стороною до паперу; закріплювати просторове орієнтування, зокрема поняття «вище», «нижче», «праворуч», «ліворуч»; розвивати поняття «колір», «форма»; розвивати дрібну моторику, творчу уяву, мислення; виховувати цікавість до заняття.
Матеріал: лялька Оксанка, малюнки із зображенням метеликів, ½ аркуша паперу з основою, готові деталі, клей, щіточки, серветки, клейоночки.
Хід заняття

  1. Ігрова ситуація

Діти до нас завітала лялька Оксана. Вона дуже хоче з вами погратися. Приносить казочку Лесі Українки «Три метелики».
https://www.youtube.com/watch?v=pcYEPOCi-6A

  • Діти, що це за комахи?
  1. Психогімнастика «Метелики»
  • На луках розквітли квіти. Луки від того стали барвистими, красивими. Але що це? Квіти починають рухатися, перелітають з одного місця на інше. Та це ж метелики! Вони яскраві, різнокольорові, наче справжні квіти. Ось вони літають шукаючи квітку, сідають, щоб насолодитися смачним пилком і летять до іншої квітки.
  • Що вам відомо про цих комах?
  • За допомогою чого метелики літають?
  • Розкажіть про крильця метеликів?
  • Пограємо за лялькою?
  1. Гра «Метелик лети» (на розвиток правильного дихання)

Діти підходять до шнура, натягнутого між двома стійками, на відстані 30-40 см один від одного. Вихователь пропонує подути на метеликів, щоб вони полетіли.

  1. Дидактична гра «Посади метеликів на квіточки»

Дітям роздають метеликів. Дітям потрібно розсадити метеликів на квіти, що підходять їм за кольором.

Наша галявина у художній майстерні чекає на метеликів.

  1. Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=4g6Cd1X7lUU

  1. Робота дітей.                                                                                     

Перейдіть за посиланням і виконайте поетапно аплікацію

https://www.youtube.com/watch?v=DeK5Zdm5pQQ    

 

 

14.08.2024
Вихователь: Слєсар Н. В.
Заняття. Мовлення
Тема: «У гості до Метелика»
Мета: продовжувати вчити відповідати на запитання вихователя реченнями з 3–4 слів за допомогою сюжетних картинок; формувати вміння складати ціле з частин; учити дітей будувати прості та поширені речення з однорідними членами, відтворювати зміст сюжетної картинки за допомогою вихователя; збагачувати словник дитини різними частинами мови (іменники, дієслова, прикметники, займенники); розвивати чітке, зрозуміле мовлення, мислення, увагу, спостережливість, уяву, пам’ять, фонематичний слух; виховувати інтерес до навколишнього середовища, любов до природи.
Матеріал: іграшковий метелик, макет лісу, ширма, предметні та сюжетні картини за темою «У лісі», картинки із зображеннями дерев, розрізаних на частини (на кожну дитину), відеоматеріали.
Хід заняття

  1. Психогімнастика «Доброго дня,  сонечко!»

Весняне сонечко пригріває,
Всіх нас забавляє.
До нас у віконечко заглядає,
Доброго ранку всім бажає.
–  Я  отримала  листа  від  чарівного  метелика.  Він  запрошує нас на прогулянку до казкового лісу. Заплющмо очі і промовмо чарівні слова:
«Раз, два, три, казко, прийди!»
Діти разом з вихователем промовляють чарівні слова.
— Ось ми і в лісі.

  1. Бесіда з дітьми  (перегляд відеоматеріалу)
  1. Дидактична гра «Яке дерево, який кущ?»
  1. Мовленнєва гра «Розкажи  про  дерева»

Правила гри. Діти називають дерева і описують їх.
— Берізка яка?
— Який у неї стовбур?
— Які гілочки? Які листочки? тощо.
Двоє-троє малюків описують дерева:
«У  мене  ялинка.  У  неї  є  стовбур,  гілочки.  На  гілочках  ростуть  голочки.
Вони зеленого кольору».

  1. Фізкультхвилинка
  1. Мовленнєва гра  «Закінчи  речення»

Правила гри. Вихователь пропонує дітям закінчити речення за змістом.
У лісі ростуть… (гриби).
У лісі ростуть… (дерева та кущі).
У лісі гуляють… (діти).
Я дуже люблю гуляти… (у лісі).
Красивий навесні… (ліс).
У лісі літають… (пташки та метелики).

  1. Підсумок

— Дякую, малята, ви мені дуже сьогодні допомогли.
– Нам час повертатися. До побачення, метелику!
Діти прощаються.
—  Заплющте  очі.  Промовляймо  чарівні  слова:  «Раз,  два,  три,  казко,  до
садка нас поверни!» (Діти повторюють двічі.)
— Ось ми і вдома.
— Куди ми сьогодні подорожували?

 

 

 

 

13. 08. 2024
Вихователь: Слєсар Н. В.
Заняття. Валеологія
Тема: «Мікроби»
Мета: cформувати у дітей елементарні уявлення про мікробів, про їх шкоду, про засоби захисту від хвороботворних мікробів, формувати розуміння важливості турботи про власне здоров’я, закріпити прості способи боротьби з мікробами, сприяти формуванню здорового способу життя; розвивати пізнавальну та творчу активність, зв’язне мовлення, уяву, логічне мислення, креативність, прагнення до самостійної діяльності; виховувати дружні стосунки, взаємоповагу та взаємодопомогу.
Обладнання: ілюстрації по темі, миска з водою, перець духмяний, мило, пульвелізатор з водою, серветка, роздатковий матеріал для самостійної роботи на кожну дитину, олівці, муляжі «мікробів-монстриків», коробок – «пастка для мікробів».
Хід заняття
1.Сюрпризний момент: прихід вихователя одягненого в халат лікаря.
2.Бесіда про мікробів та показ відео
Збираю дітей біля себе, читаю вірш Т. Лисенко «Звідки хвороби»:
Звідкіля прийшли хвороби?
Їх створили злі мікроби.
Ці маленькі злодіяки,
Хулігани, розбишаки,
Що живуть усюди,
Де є повно бруду:
У болоті і грязюці,
У смітті та у пилюці.
Під брудними нігтями.
Пазурами й кігтями…
Той, хто руки не помиє,
Їх ковтне та захворіє.
І тому, малята.
Слід вам пам’ятати:
Будете вмиватися.
Митися, купатися.
Повтікають злі мікроби.
Разом з ними — всі хвороби!

– Діти, ви вже багато чули про мікробів. Мікроби – це найменші живі істоти на землі. Вони живуть повсюди – в землі, в воді, в повітрі, навіть на нас з вами, особливо на руках. Мікроби дуже маленькі і побачити їх можна лише у мікроскоп. Якщо вони потрапляють до нас через ніс або рот то людина може захворіти.
3.Фізкультхвилинка

4.Як мікроби потрапляють у наш організм?
Давайте проведемо експеримент. Ось у мене в руці звичайний пульвелізатор, в який я налила кип’яченої води (Чи є мікроби у кип’яченій воді? Вірно, немає). Але уявіть собі, що цей пульвелізатор – це хвора людина, яка чхає та кашляє. Якщо ця людина закриває собі рот носовичком, то її слина не розлітається повсюди. А якщо ні? Давайте перевіримо – виставте всі долоньки перед собою, а я натисну на пульвелізатор, ніби людина чхнула. Що ви відчули? Вірно, теж саме відбувається, коли людина чхає і не закриває рот серветкою чи ліктем. А ще до нас потрапляють мікроби через брудні руки, одяг, немиті фрукти і овочі, несвіжі продукти.

5.Експеремент
Я пропоную провести ще один експеремент, «Як мікроби бояться мила»
А тепер я пропоную вам трошки пофантазувати і створити свого особистого мікроба-монстрика, який вам завжди буде нагадувати слідкувати за своїм здоров’ям. Перед вами аркуші паперу різного розміру і кольору, кожен із вас візьміть і зробіть свого мікробчика.
Молодці! Ви правильно і швидко виконали завдання! Наступний етап – розсортирувати мікробів за розміром. Ви бачите тут багато мікробів – розділіть їх на 3 групи – великі, середні і маленькі. Починайте!
Молодці! Я впевнена, що ми обов’язково переможемо мікробів.
6. Підсумок заняття
-Про що на занятті ми сьогодні говорили?
-Навіщо потрібно мити руки?
-Чим ми прикриваємось коли чхаємо або кашляємо?
-Чи можна їсти з чужого посуду?
-Найбільший ворог мікробів?
Діти, коли ми будемо дотримуватися всих цих правил та піклуватися про своє здоров’я, то неякі мікроби нам не страшні.

Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток
Тема: “Як Хмаринка фізкультурою займалась”
Мета: формувати вміння повторювати рухи за дорослим; розвивати уважність, зосередженість, кмітливість; виховувати активність, бажання виконувати вправи різного рівня складності.
Переглянути відео матеріал та виконати всі завдання.

12. 08. 2024
Вихователь: Слєсар Н. В.
Заняття. Дитина у світі культури. Музичний калейдоскоп.
Тема: Слухання Пісня Про Літо
Всі ми любимо літо, коли навколо квіти, зелень, чути щебетання пташок, коли тепло і можна засмагати, плавати у річці чи морі. Вмикайте і слухайте чудову ПІСНЮ ПРО ЛІТО.
Слова до пісні написав Богдан Сливчук, музику створив композитор Ігор Білик, а виконала пісеньку Катя Сухарюк.

Заняття. Літературна скринька.
Тема: Вивчення вірша за мнемотаблицею
“Бджілка весело літає” А.Камінчук
Мета: продовжувати вчити дітей сприймати і розуміти на слух художній твір, спонукати дітей до повторювання вірша за дорослим та заучування його на пам’ять. Виховувати бажання самостійно розповідати вірш.

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *