Мінна безпека в закладі дошкільної освіти
У закладі дошкільної освіти протягом року проводилася цілеспрямована робота з формування у вихованців елементарних навичок безпечної поведінки у разі виявлення підозрілих предметів у довкіллі. У роботі використано матеріали, адаптовані для дітей дошкільного віку.
Тематичні заняття та бесіди
Проведено заняття «Небезпечні предмети навколо» у доступній та безпечній для дітей формі.
Дітей ознайомлено з правилам: не торкатися незнайомих предметів, не брати їх до рук, повідомляти дорослим.
Використано наочні матеріали (картки, малюнки) без зображення травматичних сцен.
Перегляд навчальних відео та мультфільмів
Діти переглядали короткі ролики з серії «Хто? Що? Чому? – Про безпеку», де у легкій формі пояснюється, як поводитися, якщо побачив підозрілий предмет.
Обговорення побаченого, закріплення основних правил.
Ігрові ситуації та рольові вправи
Проведено сюжетно-рольову гру «Безпечна прогулянка», у якій моделювалися прості життєві ситуації: побачив щось незрозуміле на землі — поклич дорослого.
Дидактична гра «Безпечно – небезпечно» на розпізнавання предметів, з якими можна/не можна гратися.








