Мінна безпека в закладі дошкільної освіти

У закладі дошкільної освіти протягом року проводилася цілеспрямована робота з формування у вихованців елементарних навичок безпечної поведінки у разі виявлення підозрілих предметів у довкіллі. У роботі використано матеріали, адаптовані для дітей дошкільного віку.

Тематичні заняття та бесіди

Проведено заняття «Небезпечні предмети навколо» у доступній та безпечній для дітей формі.

Дітей ознайомлено з правилам: не торкатися незнайомих предметів, не брати їх до рук, повідомляти дорослим.

Використано наочні матеріали (картки, малюнки) без зображення травматичних сцен.

Перегляд навчальних відео та мультфільмів

Діти переглядали короткі ролики з серії «Хто? Що? Чому? – Про безпеку», де у легкій формі пояснюється, як поводитися, якщо побачив підозрілий предмет.

Обговорення побаченого, закріплення основних правил.

Ігрові ситуації та рольові вправи

Проведено сюжетно-рольову гру «Безпечна прогулянка», у якій моделювалися прості життєві ситуації: побачив щось незрозуміле на землі — поклич дорослого.

Дидактична гра «Безпечно – небезпечно» на розпізнавання предметів, з якими можна/не можна гратися.

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *