Різновікова група “Бджілки”

02. 09. 2024р.

Вихователь: Слєсар Н. В.

Заняття. 1.  Дитина у світі культури. Літературна скринька.

Тема: «Намисто для ляльки Оленки»

Мета: продовжувати вчити малювати тичком намистини; закріплювати знання основних кольорів; зелений, червоний та спонукати називати їх,поняття «один», «багато»; підтримувати інтерес до малювання, почуття емоційного задоволення від роботи; розвивати зорово – рухову  координацію; виховувати інтерес до усної народної творчості, викликати емоційний відгук на зустріч з лялькою.

Матеріали: гуаш червоного та зеленого кольорів, аркуші паперу із зображенням нитки для намистин на кожну дитину,тички за кількістю дітей, лялька, намисто, вологі серветки, намистини, мотузочки для нанизування намистин.

Хід заняття

  1. Ігрова ситуація.

– Діти, подивіться ,завітала до нас у гості лялька Оленка. Привітаймося з нею.

– Доброго ранку, лялька Оленка!

– Яка лялька?(Гарна,красива).

– У що вдягнена лялька? ( Український костюм).

– Що на голові у ляльці? (Вінок).

– З чого сплетений вінок? (З квітів).

– Давайте пограємо з лялькою.

  1. Гра з лялькою.

– Виходьте на килимок. (Діти виходять на килимок).

Вміють наші всі малята

У долоньки плескати,

Головою покрутити,

Ніжками потупотіти,

Зараз крок назад зробили,

Ручки склали і присіли.

Усміхнулись,підвелися

І за ручки знов взялися.

  1. Потішка

За те, що ти з нами грала,  ми розповімо тобі потішку.

Новина у нас важлива,

Ґава виграла намисто,

Розкричалась на все місто,

Що тапер вона красива.

  1. Мотивація

– Діти, ґава намисто вкрала,Оленка засмутилася.

– Не сумуй, Оленка , ми тобі допоможемо.

– Малята, давайте намалюємо намисто для ляльки Оленки.

– Щоб намалювати намисто,що нам для цього потрібно?(фарби,тички,папір). Я вам зараз покажу,як їх намалювати.

  1. Пальчикова гімнастика.
  1. Самостійна робота дітей.

Подивіться відео і виконайте завдання.

  1. Підсумок.

– Що ми сьогодні намалювали?(намисто).

– Якого кольору?(червоного).

– Для кого намалювали намисто?(для ляльки Оленки).

– Якої форми намистини?(круглої).

– На що вони схожі (на кульки)

– Скільки намистин намалювали  (Багато).

Молодці.

 

Заняття. Дитина в світі культури.

Музичний калейдоскоп.

Тема: Вивчення пісні-хоровод “Осіння забавлянка”. Автор О.Авдєєва.Виконує І.Яворський

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *