Середня група “Дзвіночки” 23.05.2023, 24.05.2023
24.05.2023
Вихователь: Сизон О.В.
Музичний калейдоскоп
Тема: «Маленькі артисти»
Мета :прищеплювати слухацьку культуру та розширювати музичний досвід дітей. Сприяти розвитку навичок якісного виконання танцювальних рухів.
Матеріал: « Гопак», муз. М.Лисенка; « Потанцюймо веселіше», укр. Нар. Мелодія, обр.І.Прача.
2-ге заняття
Дитина в соціумі
Тема : «Професії»
Мета :збагачувати знання про медичних та інших працівників, їх інструменти та матеріали, якими вони користуються; висловлювати власне ставлення до виду їх діяльності та пояснювати їх дії; виховувати інтерес до людей різних професій.
Матеріал: картинки до професій: лікаря, медсестри, пожежника, поліції, перукаря, швачки та їх інструменти; іграшка зайчик.
Хід
1.До нас завітав зайчик. У нього болить ніжка. Як йому допомогти? Звернемось до лікаря Айболитя.(картинка лікаря)
2.Ти був у лікаря в кабінеті? Що він робив?(оглядав горличко шпателем, мацав живіт…)Чим перевіряв температуру?(градусником). Як будемо лікувати ніжку зайчика?(зеленкою обробимо ранку, щоб швидше загоїлася)
– лікарі – наші помічники, щоб ми були з тобою здорові.(картинка : медсестри)
– щеплення , які призначив лікар робить…(медсестра).В дитсадку медична сестра стежить за чистотою, складає меню кухареві; приходить на допомогу , коли щось болить.
3.фізкультхвилинка
В мене спинка вже болить,
Щоб зміг я знов навчатись,
Треба спинку розім’яти.
Руки вгору, руки вниз.
Ти на маму подивись
Руки вгору, руки в боки.
Вище руки підійми,
А тепер їх опусти.
Разів кілька нахились,
До роботи, посміхнись!
(картинка: пожежника)
– Якщо виникла пожежа, хто прийде на допомогу? Що роблять пожежники? Чим гасять пожежу?(поливають зі шланга водою;на драбинах піднімаються нагору,щоб урятувати людей).(картинка: полісмена)
– Хто ще допомагає в біді? Вони затримують людей, які поводяться дуже погано. А людей, які добре поводяться, вони захищають. Стежать, щоб панував порядок на дорозі, щоб водії не порушували правил дорожнього руху.
(картинка: перукаря)
-хто допомагає тобі утримувати волосся охайним?( перукар). Майстер зробить зачіску феном, щіткою і гребінцем зав’є локони, причеше чубчик.
( картинка: швачка)
- хто допомагає ходити тобі в гарному одязі?(швачка)Який одяг вона пошила тобі і твоїм рідним?
4.Гра «Кому що потрібно для роботи?»
( таблиця: знаряддя праці)
Зайчик просить показати інструменти, якими користуються люди тих професій, що тільки ми розглянули.
- підсумок: «Хвилинка – веселика»( виправ помилки зайчика і закріпи свої знання)
Геть усе на світі
Переплутав зайчик Кузя.
Каже: «діти вчаться в полі(школі)
А комбайн працює в школі(полі)
Всіх людей стрижуть в лікарні(перукарні)
А лікують – в перукарні(лікарні)
Ми книжки беремо в аптеці(бібліотеці)
Ліки – у бібліотеці(аптеці)
-молодець, ти все знаєш, так тримати!
23.05.2023
Вихователь Коваленко О.М.
Тема: “Мій найменьший друг”.
Мета: збагачувати знання дітей про домашніх тварин; вчити складати невеликі розповіді.
Тема: “Музичний калейдоскоп’
Мета: вчити дітей слухати музичний твір до кінця; розрізняти характер музики; сприяти розвитку співчих навичок, сприяти розвитку навичок втілення музично-ігрових образів.
Шановні батьки, прослухайте відео з дітьми та запропонуйте їм відтворити образи тварин за мелодією пісні.
22.02.2023
Тема: Лікарські рослини
Мета:Продовжувати формувати інтерес до рослинного світу. Закріпити знання про будову квітки. знаходити її половинку. Поглибити знання про лікарські трави.
Музичний калейдоскоп
23.02.2023
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Тема:Подорож на квітову галявину
Мета:закріпити вміння добирати до числа цифру, продовжувати вчити орієнтуватися в просторі
Ліплення
Тема:Квітковий вазон
Мета:продовжувати вчити ліпити та прикрашати свою роботу, дотримуватись пропорцій під час виконання робти.
24.02.2023
Образотворча діяльність
Тема: Квіти в горщику. Фіалка
Здоров`я та фізичний розвиток