Середня група “Капітошка”

16. 08. 2024 р.
Вихователь: Гончарова Т. І.
Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток.
Тема: «Здоров’я літо нам дарує»
Мета: повторити комплекс вправ за методикою М. Єфименка; формувати правильну поставу. Вдосконалювати вміння підтягуватися обома руками на дошці Євмінова; стрибати на обох ногах, просуваючись уперед. Закріпити навички дій з м’ячем. Удосконалювати ходьбу по колу; формувати увагу та орієнтування у просторі. Виховувати потребу  займатися фізкультурою.
Обладнання: килимки для кожної дитини, масажні килимки, дошка Євмінова, м’ячі.
Хід заняття

  1. Вступна частина.

Виконати завдання за зразком

IІ Основна частина.
«Квіточки сплять».
Дерева листячком шумлять.
Квіти вранці тихо сплять.
В. п. – лежачи на спині, підтягнувши руками ноги до грудей.  Вільно гойдаємося: раз – два — вперед-назад; три-чотири — з боку в бік.
«Квіти прокидаються».
Сонце квіти зустрічають,
І пелюстки розкривають.
В. п. – лежачи на спині й згрупувавшись. Повільно розводимо в сторони руки та ноги. Намагаємося тримати їх рівненько.
«Лісові дзвіночки».
Дзвіночки лісові кивають,
Із настанням літа вітають.
В. п.- стоячи на колінах, спираючись на кисті рук.  Дружно рухаємо головою праворуч-ліворуч, вперед-назад. Спинки прогнуті.
«Чарівні струмочки».
Ось струмочки лісові
По густій біжать траві.
В. п.- сидячи на підлозі з упором на руки за спиною.
Трохи піднявши тулуб вгору, по черзі витягуємо ноги — спочатку праву,
потім — ліву.
«Вітаємось із сонечком».
Дружно ручки піднімаєм,
Літнє сонечко вітаєм.
В. п.- сидячи на колінах, притиснувшися сідницями до п’ят. Стаємо навколішки, піднімаємо руки через сторони вгору. Тягнемося до сонечка!
«Низьке небо».
Ніби неба ми торкнулись,
До хмаринки потягнулись.
В. п. – стоячи на носочках. Тягнемо вгору руки, ніби хочемо торкнутися хмаринки. Спочатку тягнемо праву руку, а потім — ліву.
Перешиковування.
Сходимося в колону й ідемо по колу.
Я – Сонячний зайчик, малята.
Приніс вам привіт я від тата.
Підставте – но, друзі, долонечки –
Прийміть подарунки від сонечка.
– Теплого літнього дня помандруємо «доріжкою здо­ров’я» за сонячними зайчиками.
– Підходимо до масажних килимків. Беремо м’ячі,тримаємо їх на витягнутих руках і проходимо з ним по килимках. Тепер затискуємо м’яч між колін, беремо руки в боки і стрибками просуваємось уперед.
(Прокочування м’яча у ворітця шириною 50 см з відстані 2,5 м.)
Ш. Заключна частина
Рухлива гра «Квіточки й метелики».

 

Заняття. Дитина у світі культури.
Образотворча майстерня. Малювання
Тема: «Улюблений казковий герой»
Мета: Виховувати вміння уважно слухати свого товариша, бажання брати участь у драматизації та проявляти інтерес й любов до українських народних казок, колискових пісень; вчити дітей розповідати зміст казок та ілюструвати їх; правильно в діалозі передавати мову дійових осіб, близько до тексту; розвивати уяву, фантазію, образне мислення, окомір; формувати естетичний смак; виховувати естетичні почуття, акуратність, працьовитість; активізу­вати творчу ініціативу учнів.
Матеріали: кольорова гуаш, пензлики, альбом, малюнки із зображенням казкових героїв.
Хід заняття
Подивіться відео і виконайте завдання.

Трішки відпочиньте…

 

15.08.2024р.
Вихователь: Хоменко Н. О.
Заняття. Літературна скринька
Тема:Читання казки Шарля Перро «Червона Шапочка»”
Мета: Розвивати пам’ять, логічне мислення, увагу, активне мовлення; виховувати у дітей доброзичливе ставлення до друзів, бережне відношення до природи, бажання допомагати; уточнити і розширити знання про права дітей; вчити аналізувати вчинки героїв казки «Червона Шапочка» і свої власні.
Матеріал: ілюстрації та відео до казки «Червона Шапочка»
Хід заняття
1. Ігрова ситуація.
(Прихід ляльки в червоній шапочці)

  1. Бесіда за ілюстрацією казк  – Що зображене на малюнку?   – Які дії відбуваються?    – Про яку казку йдеться?
  1. Слухання казки Шарля Перро «Червона Шапочка»

https://www.youtube.com/watch?v=z0MVT-zJjj8

  1. Гра «Допоможіть Червоній Шапочці дістатися до будиночка бабусі»

  1. Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=s6RKuc7W7TE

  1. Гра «Допоможіть лісорубам знайти вовка»

  1. Підсумок

 

 

 

 

Заняття. Мовлення дитини
Тема: «У світі казки чарівної»
Програмовий зміст: формувати у дітей бажання пізнавати нове, викликати подив від зустрічі з несподіваним; розвивати у них логічне мислення, активність, слухову та зорову пам’ять; закріпити уміння знаходити пару за певною ознакою; доповнювати словник дітей новими словами; виховувати чуйне та добре ставлення до інших дітей, бажання допомогти їм у скруті.
Хід заняття

  1. Психогімнастика

https://www.youtube.com/watch?v=65gR3FWrm_w
 

  1. Бесіда про казки
  • а чи любите ви казки?

Діти:  Так!

  • Адже, щоб виконати усі завдання з Казкограю, нам знадобляться знання про казки, та їх героїв. Бо саме казки нас ведуть у світ чарівних пригод та історій.
  • Діти, а як ви думаєте, звідки беруться казки?

Діти: їх складає народ та пишуть письменники.

  • назвіть кілька відомих вам казок.

Діти: «Коза-Дереза», «Колобок», «Ріпка» …

  • так, вірно, молодці. Але щоб потрапити в країну Казкограй, ви маєте відгадати загадки:
  1. Дидактична гра «Підкажи слово»

– Якщо в казці є чудо ,то вона …(чудова)
– Якщо в казці є загадка ,то вона…(загадкова)
– Якщо в казці є мудрість ,то вона …(мудра)
– Якщо в казці є дива ,то вона …(дивовижна)
– Якщо в казці є добро,то вона…(добра)

  1. Фізкультхвилинка

https://www.youtube.com/watch?v=s6RKuc7W7TE
 

  1. Дидактична гра «Відгадай казку по емодзі»

https://www.youtube.com/watch?v=7cXNPsLHY84

  1. Підсумок

 

 

 

 

 

14.08.2024
Вихователь: Гончарова Т. І.
Заняття. Дитина у природному довкілля
Тема: «Звідки казка до нас прийшла»
Мета:Продовжувати формувати навички ефективного запам’ятовування віршів, використовуючи методи і прийоми мнемотехніки, відтворювати зміст поетичного твору самостійно; формувати творчу уяву, зв’язне мовлення під час складання казки; удосконалювати навички вживання дієслів без змін в основі; розвивати творчу активність, вміння обґрунтовувати свої відповіді, давати оцінку казковим персонажам; виховувати інтерес до народної творчості.
Матеріали:відео ігри та ілюстрації до казок;
Хід заняття
1.Гімнастика для очей.
– Здалека – здалека летіла лелека
І впустила пір’ячко на наше подвір’ячко.
Я в садочок вранці йшла
І те пір’ячко знайшла.
Пір’ячко це не просте
Воно казкове, чарівне.
(Змах пір’ячком і відкриваю відео до казок)
2.Відгадування загадок .
Подивіться і скажіть, з яких казок прийшли ці герої?

3.Дидактична гра “Добрий чи злий казковий герой”

4.Фізкультхвилинка

5. Слухання казки «Колосок»
https://www.youtube.com/watch?v=KVPSfcB–xQ
6. Розповідь казки дітьми за мнемотаблицею

 

Заняття . Дитина в світі культури. Музичний калейдоскоп
Повторити руханку за посиланням
https://www.youtube.com/watch?v=vDRU2VDN85I

 

 

 

 

 

 

 

13.08.2024р.
Вихователь: Хоменко Н. О.
Заняття. Дитина в світі культури.
Музичний калейдоскоп
1. Повторити пісню за посиланням

Заняття. Дитина в соціумі
Тема: «Маленькі казкарі»
Мета:Закріплювати знання казок та казкових героїв,які живуть в цих казках;розвивати зв’язне мовлення, вміння обґрунтовувати свої відповіді;розвивати творчу активність дітей;виховувати інтерес до народної творчості.
Матеріали:ілюстрації до українських казок,сигнальні картки червоного й зеленого кольору.
Хід заняття
1. Гра – привітання «Доброго ранку!»
Доброго ранку, рідний наш дім!
Доброго ранку, гостям усім!
Доброго ранку, сонечко ясне!
Доброго ранку, садочку прекрасний!
Вправо-вліво поверніться,
Одне одному всміхніться!
2.Бесіда про казки.
– Діти,а чи полюбляєте ви казки ?А які казки ви знаєте? Я їх теж дуже люблю, адже саме казочка веде нас в світ чарівних пригод та історій .
-Діти, а звідки беруться казочки?(Їх складають письменники ,народ).

3.Дидактична гра «З якої казки герой?»

4.Фізкультхвилинка

5.Дидактична гра «Добрий чи злий казковий герой?»

6.Дидактична гра «З якої казки предмет?»

7.Підсумок.

 

 

 

 

 

 

12. 08. 2024
Вихователь: Гончарова Т. І.
Заняття. Валеологія
Тема: «Гігієна – запорука здоров’я.»
Мета: учити дітей самостійно стежити за своїм здоров’ям, вміти надавати собі елементарну допомогу. Викликати інтерес малюка до власного фізичного стану формувати уявлення про зовнішні ознаки здоров’я, учити дитину звертати увагу на вигляд свого обличчя, волосся тощо; розвивати самостійність та охайність. Виховувати турботливе ставлення до свого здоров’я.
Матеріал: відео презентація, гра «Для чого потрібний цей предмет?»
Хід заняття
1.Бесіда
Діти ми разом з вами помандруємо Країною чистоти і здоров’я. Усім відомо, що бути здоровим приємно. А ви знаєте я стати здоровим? Здоров’я нам дають свіже повітря, спорт,правильне харчування та особиста гігієна. Сьогодні ми отримали посилку від Королеви Країни здоров’я.
2.Відгадування загадок
Дітки давайте тепер розгадаємо загадки і дізнаємося про що вони.

3.Розповідь
Молодці, сьогодні ми поговоримо про дуже велику здорову річ – здоров’я. Безумовно, здоров’я відіграє у житті будь якої людини, дитина надзвичайно велика роль. Тільки здорова дитина – сильна та бадьора – почувається прекрасно, має гарний настрій і завжди готова гратися, задовольняти свою допитливість, до всього навкруг виявляти інтерес, пізнавати світ, учитися нових гарних справ, спілкуватися з друзями. А у хворої дитини – усе навпаки. Хто з вас недавно хворів?( Відповідь ). Пригадайте, якими ви були під час хвороби. Ви почувалися зовсім інакше – вам було зле,щось боліло – горло чи голівка, чи ще щось, тому і на душі було невесело, настрій був сумний та пригнічений, часто капризний. Не хотілося ні бігати, ні гратися. Ви відчували кволість,слабкість. А тут ще гіркі ліки треба ковтати. Які спогади у вас викликає той час, коли ви хворіли? ( Погані, неприємні.) Дітки, а що тепер робити щоб не хворіти? (відповіді дітей).
А тепер – давайте подивимося як правильно слідкувати за своїм здоров’ям. (Презентація «Гігієна – запорука здоров’я»)

4.Фізкультхвилинка “Будь здоровим”

5.Дидактична гра «Для чого потрібний цей предмет?»

6.Підсумок
– Молодці!
А що ви сьогодні дізналися про гігієну.(Відповіді дітей.)
А які ви знаєте предмети гігієни.(Відповіді дітей.)
Здоров’я – основа усього на світі
Здоровими бути бажають всі діти.
Для цього потрібно щоденно вмиватися,
Робити зарядку і тепло вдягатись.
І їсти усе, що на стіл подають,
Бо страви здоров’я і сил додають.
– Ось добігло до кінця наше заняття.
-Дякую. До побачення.

 

 

Заняття здоров’я та фізичний розвиток
Тема: «Зустріч зайчика з колобком»
Мета: Збагачуємо руховий досвід дітей; формуємо практичні вміння дбати про власне здоров’я; уміння правильно виконувати основні рухи (ходьбу, дотримання рівноваги); удосконалюємо виконання загальнорозвивальних вправ. Плекаємо відчуття радості від свого здорового, вправного тіла.
Хід заняття

Перейдіть за посиланням і виконайте вправи за зразком

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *