Різновікова група “Бджілки” 23.05.2023, 24.05.2023

24.05.2023

Вихователь: Орел С. М.

Музичний калейдоскоп

Тема: «Маленькі артисти»

Мета :прищеплювати слухацьку культуру та розширювати музичний досвід дітей. Сприяти розвитку навичок якісного виконання  танцювальних  рухів.

Матеріал:  « Гопак», муз. М.Лисенка;  « Потанцюймо веселіше», укр. Нар. Мелодія, обр.І.Прача.

2-ге заняття

Дитина в соціумі

Тема : «Професії»

Мета :збагачувати знання про медичних та інших працівників, їх інструменти та матеріали, якими вони користуються; висловлювати власне ставлення до виду їх діяльності та пояснювати їх дії; виховувати  інтерес до людей різних професій.

Матеріал: картинки до професій: лікаря, медсестри, пожежника, поліції, перукаря, швачки та їх інструменти; іграшка зайчик.

Хід

1.До нас завітав зайчик. У нього болить ніжка. Як  йому допомогти? Звернемось до лікаря Айболитя.(картинка лікаря)

2.Ти був у лікаря в кабінеті? Що  він робив?(оглядав горличко шпателем, мацав живіт…)Чим  перевіряв температуру?(градусником). Як будемо лікувати ніжку зайчика?(зеленкою обробимо ранку, щоб швидше загоїлася)

– лікарі – наші помічники, щоб ми були з тобою здорові.(картинка : медсестри)

– щеплення , які призначив лікар робить…(медсестра).В дитсадку медична сестра стежить за чистотою, складає меню кухареві; приходить на допомогу , коли щось болить.

3.фізкультхвилинка

В мене спинка вже болить,

Щоб зміг я знов навчатись,

Треба спинку розім’яти.

Руки вгору, руки вниз.

Ти на маму подивись

Руки вгору, руки в боки.

Вище руки підійми,

А тепер їх опусти.

Разів кілька нахились,

До роботи, посміхнись!

(картинка: пожежника)

– Якщо виникла пожежа, хто прийде на допомогу? Що роблять пожежники? Чим гасять пожежу?(поливають зі шланга водою;на драбинах піднімаються нагору,щоб урятувати  людей).(картинка: полісмена)

– Хто ще допомагає в біді? Вони затримують людей, які поводяться дуже погано. А людей, які добре  поводяться, вони захищають. Стежать, щоб  панував порядок на дорозі, щоб водії не порушували правил дорожнього руху.

(картинка: перукаря)

-хто  допомагає тобі утримувати  волосся охайним?( перукар). Майстер зробить зачіску феном, щіткою і гребінцем зав’є локони, причеше чубчик.

( картинка: швачка)

  • хто допомагає ходити тобі в гарному одязі?(швачка)Який  одяг вона пошила тобі і твоїм рідним?

4.Гра «Кому що потрібно для роботи?»

( таблиця: знаряддя праці)

 

Зайчик просить показати інструменти, якими користуються люди тих професій, що тільки ми  розглянули.

  1. підсумок: «Хвилинка – веселика»( виправ помилки зайчика і закріпи свої знання)

Геть усе на світі

Переплутав зайчик Кузя.

Каже: «діти вчаться в полі(школі)

А комбайн працює в школі(полі)

Всіх людей стрижуть в лікарні(перукарні)

А лікують – в перукарні(лікарні)

Ми книжки беремо в аптеці(бібліотеці)

Ліки – у бібліотеці(аптеці)

-молодець, ти все знаєш, так тримати!

23.05.2023

Розвиток мовлення

Тема ” Усі професії хороші -обирай на смак”

Музичний калейдоскоп

Вивчити  танок – руханку  про літо

22.02.2023

Тема: Масниця дорога-наша гостя золота

23.02.2023

Сенсорно пізнавальний простір

Тема: Число і цифра 5, куля, куб

Мета: Ознайомити дітей з утворенням числа 5. Вчити визначати об`ємні фігури.

Образотворче мистецтво

Аплікація

Тема : Ясне сонечко з хмаринками

 

 

24.02.2023

Фізичний розвиток дитини

Тема: Прилетіло сонечко на мою долонечку

 

Образотворча діяльність

Тема: До побачення зимонька

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *