Звіт директора закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №5 “Сніжок” перед педагогічним колективом та громадськістю за 2024-2025 навчальний рік

ЗВІТ

Директора закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №5 «Сніжок»

перед педагогічним колективом та громадськістю

На виконання Національної доктрини розвитку освіти. п. 3 наказу Міністерства освіти і науки від 23.03.2005р. №178, Положення про заклад дошкільної освіти, з метою подальшого утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління освітою, поєднання державного і громадського контролю за прозорістю прийняття і виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності у навчальних закладах, що базується на принципах взаємоповаги та позитивної мотиваці я, Валах Людмила Петрівна, директор закладу дошкільної освіти (ясел-садка) №5 «Сніжок», освіта повна вища, звітую про основні напрямки своєї діяльності за 2025-2026 навчальний рік.

Я, як директор, забезпечую:

  • безпечне перебування дітей та працівників у закладі в умовах війни;
  • реалізацію державної політики в галузі освіти через педагогічні ради, загальні збори членів трудового колективу та батьківського комітету;
  • дію від імені закладу, представляю його в усіх державних органах, та інших органах, установах та організаціях;
  • у межах своєї компетенції видаю накази, обов’язкові для виконання працівниками закладу;
  • приймаю на роботу працівників закладу та звільняю з посади при потребі.

А також:

І. Контролюю організацію харчування і медичного обслуговування дітей;

ІІ. Забезпечую дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм правил, техніки безпеки, вимог безпечної життєдіяльності дітей і працівників, збереження майна закладу;

ІІІ. Відповідаю за реалізацію завдань дошкільної освіти, визначених Законом України «Про дошкільну освіту» та забезпечення рівня дошкільної освіти  у межах державних вимог до її змісту і обсягу;

  1. IV. Контролюю відповідність застосованих форм, методів і засобів розвитку, виховання і навчанні дітей їх віковим, психофізіологічним особливостям, здібностям і потребам;
  2. V. Підтримую ініціативу щодо вдосконалення освітньої роботи, заохочую творчі пошуки, дослідно-експериментальну роботу педагогів;
  3. VI. Організовую різні форми співпраці з батьками або особами, які їх замінюють.
  4. Загальна характеристика

Комунальний заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №5 «Сніжок»

Розпочав функціонування у 1965 році, в 2013р. був переміщений у нове приміщення початкової школи №7 за адресою вул. Івана Скоропадського,62

 

№ з/п Відомості Показники
1 ПІП директора Валах Людмила Петрівна
2 Кількість вихованців 62
3 Кількість груп

Із них:

4
Раннього віку 1
Дошкільного віку 3
4 Режим роботи груп 10,5 годин
5 Мова навчання Українська
6

 

Всього працівників

Із них:

18
Педагогічний персонал 9
Обслуговуючий персонал 9

Кількісно –якісний склад педагогічних працівників

Заклад дошкільної освіти на сьогоднішній день укомплектований педагогічними працівниками:

  • директор -1
  • вихователь-методист – 0,5 ст.
  • музичний керівник – 0
  • практичний психолог – 0,5 ст.
  • вихователі – 7

Усього 9 педагогів, з яких мають освітньо – кваліфікаційний рівень:

1 особа – спеціаліст 11%

2 особи – спеціаліст ІІ категорії, що складає 22 %

5 осіб – спеціаліст І категорії, що складає 55 %

1 особа – спеціаліст вищої категорії, що складає 11 %

Медичний персонал складається з 1 особи: сестри медичної старшої

  1. Освітній рівень педагогів
Неповна вища

(молодший спеціаліст)

Базова вища

(бакалавр)

Повна вища

(спеціаліст)

Магістр
    Валах Л.П. Гончарова Т.І.
    Лузан Н.М. Собода Н.М.
    Пирлик С.М. Хоменко Н.О.
    Орел С.М. Телевна І.П.
    Литвин А.М.  
    Слєсар Н.В.  
       

Методична робота з педагогічними кадрами у 2024-2025 навчальному році була спрямована на підвищення професійного рівня педагогів.

Відповідно до Типового положення  «Про атестацію педагогічних працівників» затвердженого Наказом Міністерства освіти і науки України від 17.04.2015р. проведена чергова атестація. За підсумками атестації 2024-2025 навчального року, атестовано 1 педагога та присвоєно категорію: встановлено Гончаровій Т.І. – вихователю – першу кваліфікаційну категорію.

Слід відмітити, що педагог поглиблено працює за індивідуальною темою, підвищує свій професійний рівень.

В між атестаційний період педагог поглиблено працює над фізичним та художньо-естетичним розвитком, проводять гурток з такого напрямку:

ПІБ педагога Напрямок роботи
1 Гончарова Т.І.  Скарбничка паперових чудес

З метою підвищення педагогічної майстерності педагогів, протягом навчального року були сплановані та проведені такі форми методичної роботи:

Педагогічні ради, які відзначились актуальністю, науковістю та педагогічною доцільністю тематики, інноваційним підходом до їх проведення через використання інтерактивних форм і методів роботи.

Цікаво і змістовно були проведені засідання педагогічних рад за темами:

  • «Організація роботи закладу дошкільної освіти у 2024-2025 навчальному році: нові виклики та можливості сьогодення в дошкільній освіті»;
  • «Забезпечення відповідних умов для використання здоров’яформуючих технологій в умовах ЗДО»
  • «Сприяння реалій етнізації та соціалізації дошкільників через ознайомлення з народним декоративно-прикладним мистецтвом»
  • «Підсумки освітньої роботи за 2024-2025 навчальний рік».

      Колективні перегляди занять.

      Консультації (щомісяця), групові та індивідуальні консультації.

       Протягом року педагогічний колектив приймав активну участь у різних методичних заходах міста та області.

Належну увагу приділили поповненню груп ігровими модулями та наповнювання осередків.

Облаштовуючи осередки, вихователі керувались такими принципами:

  • взаємодії
  • динамічності
  • емоційного комфорту
  • зв’язку з реальним життям
  • урахування вікових особливостей дітей

Організоване за такими принципами предметно-розвивальне середовище сприяло розвитку творчих здібностей дітей.

Для занять дітей створені всі умови, а саме, обладнані спеціальні приміщення:

  • музично-спортивна зала
  • методичний кабінет та медичний кабінет з ізолятором
  • прогулянкові майданчики для кожної вікової групи
  • спортивний майданчик

3. Виконання «Закону про мови»

Заклад дошкільної освіти здійснює реалізацію ст.10 Конституції України, Закону України «Про мови». Систематизована нормативно-правова база з даного питання. Адміністрація та педагоги володіють державною мовою.

Заклад україномовний, освітньо-виховний процес, ведення ділової документації здійснюється державною мовою. Діти добре володіють українською мовою. В дошкільних групах оформлені національні куточки, в яких розміщені державні та національні символи України, предмети народного декоративно-вжиткового мистецтва. Вихователями зібрані твори українського фольклору: прислів’я, приказки, забавлянки, колискові пісні. Ці куточки стали місцем проведення занять з народознавства, під час яких діти знайомляться з обрядами, звичаями, побутом, творчістю українського народу. Цікаво і змістовно проходять свята та розваги.

  1. Про соціальний захист та права освітньої роботи

В нашому закладі значна увага приділяється соціальному захисту дітей. Робота  з даного питання ведеться відповідно до вимог Закону України «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства». Заклад забезпечено нормативно-правовими документами з питань соціального захисту дітей.

У закладі ведеться облік та складені списки дітей пільгового контингенту. Всього на обліку знаходиться 29 дитини пільгового контингенту, а саме:

  • діти з особливими освітніми потребами – 11
  • діти з інвалідністю – 1
  • діти з багатодітних сімей – 1
  • діти воїнів АТО – 12
  • діти з малозабезпечених сімей – 1
  • внутрішньо-переміщені – 3

Питання соціального захисту знайшли своє відображення на виробничих нарадах, нарадах при директору.

  1. Про стан здоров’я та фізичний розвиток дітей

Відповідно до Закону України «Про фізичну культуру та спорт», Наказу№ 486 від 21.07.2003р. «Про систему організації фізкультурно-оздоровчої та спортивної роботи в дошкільних, загальноосвітніх, професійно-технічних та позашкільних навчальних закладах» зареєстрованого Міністерством юстиції України 07.10.2003р. № 90/38 в дошкільному закладі проводиться робота з фізичного розвитку дошкільників, що є першою сходинкою до зміцнення дитячого організму, підвищення його опірності захворюванням. Традиційні заняття є обов’язковими в системі фізкультурно-оздоровчої роботи.

Медичне обслуговування дітей закладу забезпечує медична сестра старша Бойко Катерина Сергіївна. Дошкільний заклад має медичний кабінет, ізолятор на випадок захворювання дитини. Їх обладнання в основному відповідає нормативним вимогам.

Медичне обслуговування в дошкільному закладі передбачає надання дітям допомоги у збереженні здоров’я та профілактиці захворювань. Велику увагу протягом навчального року колектив дошкільного закладу приділяє формуванню здоров’язберігаючої компетентності у дітей. Ефективність оздоровчих заходів визначилася тим, що поєднувалася оздоровчо-профілактична робота з педагогічними заходами в умовах звичайного режиму життя дошкільників. Дітей оточують кваліфіковані педагоги, медична сестра, які здійснюють постійний моніторинг стану здоров’я дітей, захворюваності, організації раціонального харчування, контроль за виконанням оздоровчих заходів, підтримують інтерес дитини до власного здоров’я. Під час повітряних тривог в укритті в разі необхідності є наповнена аптечка, яка використовується за призначенням.

  1. Організація харчування

З 01.01.2022 р. харчування здійснюється згідно розробленого меню Є. Клопотенко, відповідно якого були розроблені технологічні картки приготування страв. З 01.09.2023р. в зв’язку з воєнними діями та частими тривогами діти перебували у дошкільному навчальному закладі до 13-00, з одноразовим харчуванням. З 04.12 2023р.  діти середнього та старшого дошкільного віку перебувають у дошкільному навчальному закладі до 18-00 і введене трьох разове харчування, а діти І молодшої та ІІ молодшої групи так і залишаються до 13-00 з одноразовим харчуванням, в зв’язку з необхідністю дітям до 4-х років обов’язковий денний сон, який в умовах воєнного стану, частих повітряних тривогах організувати неможливо. Ціна меню-вимоги при 3-х разовому харчуванні 106 грн. при одноразовому – 29.30 грн. На кінець травня 2024 року кількість дітей пільгових категорій, які харчуються за рахунок державного бюджету 100%-28 дітей, 50% – 1 дітина.

Контроль за організацією повноцінного, безпечного і якісного харчування здійснюється сестрою медичною старшою Бойко Катериною Сергіївною та комірником Вигоняйло Любов Вікторівною.

Продукти харчування та продовольча сировина приймалися до закладу з відповідним пакетом документів, у необхідній кількості, з дотриманням умов і термінів зберігання та реалізацією продуктів харчуванння.

Адміністрацією дошкільного закладу систематично здійснювався контроль за дотриманням вимог, щодо зберігання продуктів у дошкільному закладі.

Медичною сестрою контролювалися санітарно-гігієнічні умови комори зі збереження сировини і продуктів, щоденно контролювалася температура у холодильному обладнанні з занесенням даних до відповідного журналу.

Вся документація з питань організації харчування ведеться своєчасно і якісно медичною сестрою Бойко К.С., комірником Вигоняйло Л.В.

Протягом року в дошкільному закладі було організоване якісне, раціональне, одноразове харчування дітей.

Питання харчування постійно обговорювалося на виробничих нарадах та нарадах при завідувачу ЗДО.

У дошкільному закладі забезпечено щоденне виконання протиепідемічних заходів щодо запобігання спалахів гострих кишкових інфекцій і харчових отруєнь. Так медичною сестрою, та директором ЗДО щоденно проводився контроль за дотриманням виконання санітарно-гігієнічних умов на харчоблоці та в групах.

Аналіз виконання вимог санітарно-гігієнічних правил на харчоблоці показав, що харчоблок забезпечений миючими засобами, весь посуд відповідає санітарно-гігієнічним вимогам, промаркований, не пошкоджений.

На харчоблоці дотримувались графіків генерального і поточного прибирання. Кількість та стан посуду харчоблоку відповідає санітарно-гігієнічним вимогам, використовується за призначенням.

Харчоблок достатньо обладнаний всім необхідним технологічним обладнанням та кухонним посудом:

– електроплита на 8 конфорок з духовою шафою;

– електроплита на 3 конфорки з духовою шафою;

– електром’ясорубка;

– альтернативний водонагрівальний бак;

– 2 холодильника з морозильною камерою;

– морозильна камера;

– холодильник-рефрижератор;

– ваги 3 шт;

– міксер 1 шт.

  1. Безпека життєдіяльності

Підготовка укриття, безпечне перебування дітей, створення безпечного освітнього середовища, облаштування комфортних умов перебування дітей в укритті – одне з головніших завдань керівника закладу. Розробили протоколи безпеки, які відповідають рекомендаціям ДСНС, поведені інструктажі з педагогами, навчання про мінну небезпеку. Управлінням освіти Конотопсьої міської ради систематично проводиться перевірка укриттів всіх закладів освіти. Забезпечили заклад бутильованою водою, ліками невідкладної допомоги, освітлювальними приладами.

Налагоджене партнерство з батьками, в якому рекомендовано на наявність у дітей наплічників та вміст у них, бейджиків з повною інформацією про дитину.

Педагогічним колективом ЗДО проводилась певна робота щодо безпеки життєдіяльності та запобігання травматизму дітей. З педагогічним колективом проводились практичні заняття, тренінги з формування основ компетентності безпечної життєдіяльності в дошкільників.

У відповідності до вимог велася документація дошкільного закладу, систематизована нормативно-правова база з даного питання. Всі працівники закладу обізнані та виконують вимоги законодавчих документів. Своєчасно видавались настановні та підсумкові накази; призначались відповідальні за роботу із запобігання всіх видів дитячого травматизму та відповідальні за життя та здоров’я вихованців. Своєчасно проводились вступні, первинні, цільові, позапланові інструктажі. З адміністрацією закладу проведені навчання по ЦЗ.

  1. Соціально-економічний розвиток

Завдяки спільній праці співробітників та батьків виконані роботи по облаштуванню укриття. В групах, приміщеннях, коридорах проведені поточні ремонти.

Робота по зміцненню матеріально-технічної бази проводилася на достатньому рівні, а саме:

– підготовлене укриття для тимчасового перебування під час повітряної тривоги;

– поведена перезарядка вогнегасників;

– поточні ремонти вікових груп та харчоблоку;

– фарбування обладнання на території ЗДО;

– підготовка системи опалення;

– ремонт обладнання в туалетних кімнатах;

– обслуговування комп’ютерної та оргтехніки;

– обслуговування газонокосарки.

Придбано:

– канцтовари;

– заміна світильників за потреби;

– господарські товари.

З 24.02.2022 р. і по теперішній час усі працівники закладу активно долучаються до допомоги волонтерам, відповідально ставляться до ситуації, яка складається в Україні та прикладають багато зусиль для допомоги ЗСУ.

Хочу висловити величезну подяку усім працівникам закладу, батькам, волонтерам за небайдужість до ситуації. Тільки взаємодопомога та підтримка допоможуть нам перемогти у цій війні.

Я як директор ЗДО №5 «Сніжок» буду продовжувати робити все, що залежить від мене для забезпечення належних умов життя і виховання дітей, які відвідують заклад, для підтримки належного іміджу та збільшення потенційних можливостей.

Діти повинні жити у світі гри, казки,

 музики, малюнка, фантазії, творчості.

В.О. Сухомлинський

Все буде Україна

 

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *