Вихователь-методист рекомендує…

Вихователь-методист: Бельмас І.С.

Поради для батьків, що мають дітей дошкільного віку

12 березня усі заклади дошкільної освіти були закриті на карантин через епідемію коронавірусу (COVID-19). Це-важливе рішення для запобігання поширенню захворюваності. І хоча цілі родини вимушено перебувають удома, цей час можна провести активно, весело та з користю для здоров’я і розвитку дітей.

Діти дошкільного віку емоційно прив’язані до батьків, тому намагайтесь не панікувати щодо коронавірусу і пояснюйте усе малюкам в ігровій формі, використовуючи прості, зрозумілі їм слова. Дітям необхідно розказувати, що відбувається, щоб у них не виникло зайвих страхів і тривог. Адже, так чи інакше, карантин буде обговорюватись вдома з більшим чи меншим рівнем тривоги. І дитина точно відчує це. І гірше, коли вона не буде мати пояснень для себе. Треба пояснювати все так, як є. Що це – небезпечне захворювання, а карантин для того, щоби воно менше поширювалось, щоб ми могли про себе подбати. Поради для батьків, які допоможуть в розмові з дітьми заспокоїти та захистити їх. Детальніше тут: uni.cf/3bG3aCi 

Обов’язково забезпечте дитині чіткий розпорядок дня. Складіть (краще разом з дитиною) детальний розклад, що включатиме: сон, прийом їжі, прогулянку, ігру, заняття і звичайні домашні обов’язки. Намагайтеся дотримуватися цього розкладу.

Домовтеся з дитиною про правила її поведінки вдома. Просіть дитину вголос промовляти ці правила.

Частіше розмовляйте з дитиною. Пам’ятайте, що ні телевізор, ні радіо не замінять їй вас. Використайте цей час для спільної діяльності: грайте в активні ігри, займайтеся творчістю, фантазуйте та створюйте разом! Цей час – це час нових відкриттів, знань та спільних ігор.

Яку діяльність можна запропонувати дитині дошкільного віку:

Ігри

Діти обожнюють грати! Крім того, гра – провідна діяльність їхнього віку, за допомогою якої вони досліджують навколишній світ, предмети та явища у ньому. Дитяча уява не має обмежень! Дорослі можуть допомагати малюкам використовувати іграшки по-різному: наприклад, машинки можуть не тільки «їздити»- їх можна сортувати за кольором, розміром, призначенням, відправляти їх на «автомийку» тощо. Можна склеїти кілька аркушів паперу та намалювати на них дороги і будинки – тоді ви отримаєте «місто», яким також можна «їздити». Це ж стосується й інших іграшок.  Ігри з улюбленими м’якими іграшками дитини можуть принести багато радості. Просто заповніть ванну іграшками та посадіть туди дитину.

  • Цікавими для малят є ігри з коробками. Якщо у вас немає – обов’язково придбайте таку коробку. З коробки можна побудувати фортецю, обмалювати її, обклеїти наліпками чи різними картинками, вирізаними зі старих журналів.
  • Переодягання та рольові ігри.Знайдіть вдома різноманітний одяг, прикраси та інший реквізит. Запропонуйте вашому малюку стати лікарем, пожежником, ветеринаром, фермером, астронавтом і таке інше. Дозвольте дитині брати ваші головні убори, шарфи, рукавички та взуття. Допомагайте їм з пошуком необхідних матеріалів.
  • Частину іграшок можна заховати: можливість час від часу діставати зі схованки «нову» іграшку вам дуже допоможе. 
  • Діти люблять співати і танцювати, особливо якщо ви приєднуєтеся до них!  Увімкніть музику та влаштуйте танцювальну вечірку. Співайте розвивальні дитячі пісні. Зробіть музичні інструменти: переверніть каструлі та відра догори дном, використовуйте дерев’яні ложки. Можна, наприклад, зробити маракаси, насипавши рис у порожні пляшки чи пластикові контейнери.
  • Грайте в шаради: імітуйте різних тварин рухами та голосом і пропонуйте дітям відгадати, що це за тварина. Грайте по черзі. 
  • Грайте в настільні ігри. Час карантину можна провести з користю та навчити дитину грати у шахи, шахмати, доміно, лото та інші.
  • Малюйте, ліпіть з пластиліну, грайте з різними матеріалами. Слід розвивати у дитини елементарні уміння, користуватися олівцем, ножицями; вчити її виготовляти різні вироби; разом з нею виготовляти вироби з паперу, пластиліну, з природних матеріалів. Важливо, щоб дитина отримувала задоволення від виконаної роботи, раділа результатам своєї праці. При цьому дозувати співвідношення між допомогою дитині та мірою її самостійності: завжди мають залишатися для неї посильні завдання для самостійного виконання.

Ми підібрали для вас різні варіанти для спільної творчих ігор.

Їстівна фарба для пальців:   Все, що вам потрібно, це борошно, вода та харчовий барвник: налийте 1 склянку холодної води та всипте 1 склянку борошна в каструлю. Поступово додайте 3 склянки окропу та доведіть суміш до кипіння. Дайте їй вистигнути, розділіть на кілька частин та додайте харчові барвники.

Ліпіть з пластиліну

https://www.youtube.com/watch?v=XZgpcWXs7ec&list=PLElG6fwk_0UkVY50JOJxntVz739M4pUsB

Якщо пластилін закінчився, ви можете самі зробити тісто  для ліплення за таким рецептом:

  • 1 склянка борошна
  • 1 стакан крохмалю (картопляний або кукурудзяний)
  • 2 ст. ложки рослинної олії
  • 1 склянка окропу
  • 2 ст. ложки соку лимона
  • харчовий барвник

Борошно і крохмаль змішайте в мисці. Вмішайте дві ложки рослинної олії. У склянку окропу капнути барвник і лимонний сік. Виливаємо все це в миску і активно перемішуємо, після чого вимішуємо на рівній поверхні. Якщо тісто липне – додайте ще борошна.

  • Нанизуйте намистини на нитку, щоб зробити прикраси (нагляд дорослого обов’ язковий під час ігор з намистинами та іншими дрібними предметами !). Якщо у вас немає намистин, зробіть прикраси або змійки з макарон, пір’їн чи ріжок. Макарони можна пофарбувати. 
  • Кільця з сухих сніданків + спагеті. Візьміть пластилін, зліпіть з нього кульку та вставте у неї кілька довгих макарон. Запропонуйте малюкові нанизати на спагеті кульки з сухих сніданків. А якщо вони різнокольорові, то це додасть грі певного навчального елементу (групування різних кольорів).
  • Зробіть разом цікаві поробки

Приклади саморобок із паперу

https://www.youtube.com/channel/UCpKlZnl88hGmT363eG4mtEg

Орігамі метелик для дітей

https://www.youtube.com/watch?v=DfgOMx31Ht8

Прості та швидкі орігамі для дітей. Звірі з паперу.

https://www.youtube.com/watch?v=JLV8_RZ-WEA

Цікаві поробки квітів з паперу

https://naurok.com.ua/post/shkola-florista-dizaynera-vesnyani-porobki-z-paperu

Як створити оригінальні закладки для книг власноруч. Ідеї, майстер-класи, схеми

https://naurok.com.ua/post/yak-stvoriti-originalni-zakladki-dlya-knig-vlasnoruch

Ідеї створення яскравих непересічних крашанок до Великодня

https://naurok.com.ua/post/ide-stvorennya-yaskravih-neperesichnih-krashanok-do-velikodnya

https://dityinfo.com/dozvillya/pishemo-pisanki-z-ditmi.html

Виготовлення листівок власноруч – мистецтво творити маленькі шедеври. Шість технік виготовлення листівок, зразки та схеми для натхнення

https://naurok.com.ua/post/listivkarstvo-abo-kardmeyking-mistectvo-tvoriti-malenki-shedevri

Майстер-класи для дітей

https://www.youtube.com/watch?v=O4Y-N59IBFg

Програма «Недільний сніданок» пропонує майстер-класи для дітей і батьків: малюємо долонями. Повний випуск програми дивіться за посиланням:

https://youtu.be/wDIWTgsBJes

Доцільно влаштовувати домашні виставки зі зроблених дитиною виробів з паперу, з пластиліну, солоного тіста тощо.

Готуйте разом з дітьми

Готуємо з дитиною: 5 рецептів для надсмачних канікул

https://1plus1.ua/spring/novyny/gotuemo-z-ditinou-5-receptiv-dla-nadsmacnih-kanikul

Готуємо з дитиною. 7 простих рецептів для будь-якого віку

http://www.biscotti-group.com/uk/gotuemo-z-dytynoyu-7-prostykh-retseptiv-dlya-bud-yakogo-viku

Фізична активність

Перебуваючи вдома на карантині, можна більше часу приділити дітям і навчити їх (та й себе) гарним звичкам. Заняття фізичними вправами – одна з них.

Діти звикли багато рухатися – врешті-решт, це їм просто необхідно! Їм потрібно шуміти, бігати, стрибати і таке інше. Це можна робити як вдома, так і на вулиці. Ось декілька ідей:

  • Грайтеся в «Гарячу лаву»: розкидайте по підлозі диванні подушки й уявіть, що підлога – це потік розпеченої лави. Дитина може переповзати, переходити чи перестрибувати з подушки на подушку. 
  • Використовуйте покривало як парашут (розкрийте покривало над головою, а потім повільно опустіть на підлогу). Граючись з немовлятами, накривайте та розкривайте їх простирадлом, граючись в «ку-ку».
  • Використовуючи простирадла, ковдри, подушки, стільці і таке інше, побудуйте фортецю. Не поспішайте, нехай головними «будівельниками» будуть діти. Ваша фортеця не обов’язково має бути красивою, головне – безпечною!
  • Зробіть «смугу перешкод» з меблів, подушок та іграшок.
  • Грайтеся з ліхтариком: чи зможе дитина дострибнути до плями світла? Чи зможе вона дотягнутися до такої плями на стіні? Після таких вправ діти самі хочуть взяти ліхтарика до рук – звісно, не відмовляйтеся! Ліхтарики займають їх на доволі тривалий час.
  • Грайтеся в «Мисливця за кольорами». Запропонуйте дитині знайти у помешканні три сині речі, скласти їх докупи, а потім повернути на місце. Повторюйте вправу з різними кольорами.

Обов’язково робіть з дитиною зарядку та руханки!

Наприклад, такі зарядки – під музику та з піснями – є на каналі “З любов’ю до дітей”.

https://www.youtube.com/user/SonechkoProject

У мережі можна знайти багато прикладів вправ для занять з дітьми. Є навіть веселі танцювальні вправи для дуже енергійних (як на англомовному ютуб-каналі «GoNoodle | Get Moving») та спокійніші на «Cosmic Kids Yoga».

Руханки і фізкультхвилинки для дітей:

https://www.youtube.com/watch?v=7pGnVGCLSsk&list=PLElG6fwk_0UmWfbppU9Y_Qp8kOGDOvfDs

Пізнавальна діяльність

Малюки дуже люблять спостерігати за різними змінами  в їхньому оточенні та досліджувати навколишній світ. Приклади цікавих дослідів та спостережень тут:

https://vseosvita.ua/library/sposterezenna-ta-doslidi-v-dnz-90600.html

https://mon.gov.ua/ua/osvita/doshkilna-osvita/profesijna-skarbnichka/doslidi-ta-eksperimenti-z-ditmi

Влаштуйте «сімейні» 3D-тури музеями України

Музеї України просто неба

https://museums.authenticukraine.com.ua/ua/

Національний музей природознавства:

https://naturalhistory.si.edu/visit/virtual-tour

Перегляньте картини про дітей відомих художників. Нехай діти спробують розповісти  хто зображений на цих картинах, які почуття викликають ці картини у дітей. 

Катерина Дуднік  

https://www.youtube.com/watch?v=PtraPPVax1E  

Наталія Дерев’янко  

https://www.youtube.com/watch?v=K6QM7wDkgWM&feature=emb_logo

Вікторія Проців 

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=V1fdhatx1a8&feature=emb_logo

Бурштинові барви Ramunas Naumavicius 

https://www.youtube.com/watch?v=hiligqr8n8c&feature=emb_logo 

Ніно Чакветадзе 

https://www.youtube.com/watch?v=EwEL-PogUhc

Слухайте казки народів світу, озвучені відомими українцями

https://kazky.suspilne.media/list.php

До кожної казки цього проєкту є ілюстрації, які зробили Женя Гайдамака і Маша Фоя. Ці картинки можна завантажити та розмалювати разом з дитиною.

https://kazky.suspilne.media/rozmalyovky.php

Корисно розглядати разом з дитиною дитячі книжечки, аналізувати малюнки, визначати на них об’єкти, місце їх розташування, форму, колір та інше.

Почитайте щось разом чи окремо (малюки, які ще не вміють читати, можуть гортати книжки і описувати те, що вони бачать на ілюстраціях).

Уявіть це! Перед читанням книги разом з дитиною «пройдіться по картинкам», перегляньте ілюстрації. Можливо, ваша дитина зможе переповісти історію, користуючись виключно побаченими картинками.

Багато віршів та казок українською мовою можна слухати з дітьми тут https://www.youtube.com/audiomama

Пропонуйте розвивальні ігри малюкам

https://www.youtube.com/user/reverslink/videos

Цікаві ігри для дошкільнят з тваринами

https://www.youtube.com/watch?v=qaaPAlX_xLA

Розвивальні ігри для дітей по скайпу

https://www.youtube.com/watch?v=IY5zHX-mijc

Розвивальні ігри для дітей 3-4 років

https://dityinfo.com/rozvitok-ditini/7-rozvivayuchih-igor-dlya-ditei-3-4-rokiv.html

Сайт «Розвивайка» (для дітей 3-4 років)

http://www.kidmade.com.ua/ukr/article/rozvivajuchi-igri-dlja-ditej-vid-3-do-4-rokiv.html

Дидактичні ігри «Який малюнок наступний»

https://childdevelop.com.ua/worksheets/1950/

Цікава математика для дошкільнят

https://learning.ua/matematyka/doshkilniata/

Вчимо скоромовки

https://www.moirebenok.ua/materialy-na-ukrainskom-yazyke/rozvivayemo-diktsiyu-45-skoromovok-dlya-ditej-vid-2-rokiv/

Незвичні способи малювання

https://shotam.info/chym-zayniatysia-z-dit-my-pid-chas-karantynu-top-5-veselykh-rozvah/

Знайомимося з порами року та назвами місяців

https://youtu.be/fbE5kmaCWOE

Розвивальні мовні ігри для дітей 3-5 років

https://www.youtube.com/watch?v=8ocueX8_7CU

Розвивальні ігри-вікторини дітей 3-5 років

https://www.youtube.com/watch?v=ksUyX3TCfwk

Логічні ігри на розвиток міркування та кмітливості дітей 3-4 років

https://www.youtube.com/watch?v=OKK4ltCP028

«Family Простір»: Чим зайняти малечу вдома? Цікаві ігри та розваги для дитини

https://www.youtube.com/watch?v=HpUaC5TDR5I

Розвивальні ігри для дітей: ТОП-10 корисних розваг

https://lady.tochka.net/ua/66492-razvivayushchie-igry-dlya-detey-top-10-poleznykh-razvlecheniy/

Три корисні гри на Android для дошкільнят. Та трохи про ігри дітей на планшеті

https://gylyajpole.city/read/blog/21643/3-korisni-gri-na-android-dlya-doshkilnyat-ta-trohi-pro-igri-ditej-na-plansheti


50 обов’язкових завдань для дошкільника на карантин

Проект «Розвиток дитини» пропонує батькам, вихователям та вчителям п’ятдесят розвивальних завдань та розмальовок для розвитку навичок аналітичного, логічного, творчого мислення, довільної уваги, зорової пам’яті, дрібної моторики та загальної ерудиції.

Виконання запропонованих завдань сприятиме формуванню у дітей позитивного ставлення до навчання, вихованню впевненості у собі та своїх освітніх можливостях, що є важливою запорукою всебічного розвитку дитини та впевненого засвоєння нею шкільної програми в подальшому.

Вивчаємо дні тижня. Це завдання навчить дитину розрізняти дні тижня та пов’язувати їх із такими поняттями, як «вчора», «сьогодні», «завтра». Під час виконання завдання дитина вчитиметься орієнтуватись у часі, розвиватиме увагу, пам’ять та творче мислення.

Це завдання навчить дитину розрізняти дні тижня та пов’язувати їх із такими поняттями, як «вчора», «сьогодні», «завтра». Особливість завдання полягає в тому, що коло, всередині якого містяться пелюстки з назвами днів тижня, рухоме. Для цього дитині треба вирізати його за пунктирними лініями та надалі рухати так, щоб розташування пелюсток відповідало теперішньому часу, наприклад, сьогодні-понеділок, учора-неділя, завтра-вівторок. Під час виконання завдання дитина вчитиметься орієнтуватись у часі, розвиватиме увагу, пам’ять та творче мислення.

Який малюнок наступний. Цей комплект завдань є відмінним помічником у розвитку логічного мислення дитини, адже під час його виконання вона використовуватиме такі логічні прийоми, як аналіз, синтез, порівняння тощо, визначатиме певні принципи та робитиме обґрунтовані умовиводи.

Це завдання є відмінним помічником у розвитку логічного мислення дитини, адже під час його виконання вона використовуватиме такі логічні прийоми, як аналіз, синтез, порівняння тощо, визначатиме певні принципи та робитиме обґрунтовані умовиводи. У завданні дитині необхідно для кожного із рядків визначити принцип, за яким розташовані його малюнки, тобто їх певну повторювальну послідовність, яка відтворюється протягом усього ряду. Потім домалювати малюнок, який за логікою та, відповідно, знайденим принципом має бути наступним.

Вивчаємо місяці й пори року. Це завдання допоможе дитині вивчити правильну послідовність місяців року та запам’ятати, які з них належать до календарних весни, літа, осені й зими, а також запам’ятати, за яким порядком змінюють одна одну різні пори року.

Це завдання допоможе дитині вивчити правильну послідовність місяців року та запам’ятати, які з них належать до календарних весни, літа, осені й зими, а також запам’ятати, за яким порядком змінюють одна одну різні пори року. Оскільки завдання має форму розмальовки, виконуючи його, дитина тренуватиме увагу, дрібну моторику та зорово-моторну координацію, а також, з огляду на відсутність кольорового зразка для розмальовування, вона матиме змогу тренувати пам’ять, мислення та вчитися самостійно підбирати відповідні кольори.

Читаємо по складах: завдання. У цьому комплекті завдань застосовується комплексний підхід до навчання читання, адже завдання ілюструє слово, що поділено на склади. Виконання завдання вимагатиме від дитини залучення логіки, зорової пам’яті та просторового уявлення.

Роздрукуйте завдання та розріжте його на частини по пунктирних лініях. Перемішайте частини та запропонуйте дитині скласти їх так, щоб отримати ціле зображення «сови» та «риби». Після виконання завдання запропонуйте дитині сказати, що зображено на малюнках та прочитати по складах утворені слова. У цьому завданні застосовується комплексний підхід до навчання читання, адже завдання ілюструє слово, що поділено на склади. Виконання завдання вимагатиме від дитини залучення логіки, зорової пам’яті та просторового уявлення.

Тренуємо логіку: «Житла тварин». Це завдання призначене для маленьких дітей. Воно дозволить потренувати логічне мислення, покращити навички мовлення, збагатити словниковий запас, а також сприятиме розвитку дрібної моторики.

Це завдання призначене для маленьких дітей, які вчаться міркувати й робити перші обґрунтовані висновки. Воно дозволить потренувати логічне мислення, покращити навички мовлення, збагатити словниковий запас, а також сприятиме розвитку дрібної моторики. Дитині треба уважно подивитись на два стовпчики з картинками: ліворуч розташовані зображення живих істот, праворуч – зображення різних видів житла. Дитині треба подумати та з’єднати лініями кожну істоту з тим місцем, де вона зазвичай мешкає (жабеня – озеро, собака – будка, кішка – будинок, півник – курник, пташка – гніздо, корова – хлів, кінь – стійло у стайні), а потім пояснити свій вибір.

Тренуємо пам’ять. Цей комплект завдань стане одним із засобів тренування зорової пам’яті вашої дитини, а також познайомить її із різноманітними предметами навколишнього світу.

Своєчасний розвиток зорової пам’яті дитини — це необхідна складова її інтелектуального розвитку, тому дуже важливо приділяти увагу покращенню зорової пам’яті з самого раннього дитинства. Це завдання стане одним із засобів тренування зорової пам’яті вашої дитини, а також познайомить її із різноманітними предметами навколишнього світу. У цьому завданні дитині пропонується скласти лист навпіл, запам’ятати п’ять зображень різноманітних предметів у першій частині завдання, а потім, перевернувши сторінку, відшукати їх серед дванадцяти предметів, що зображені у іншій частині аркушу.

Знайди пару (розвиваємо логіку). Цей комплект завдань покликане сприяти розвитку логічного та абстрактного мислення дитини, а також її уваги та пам’яті. У завданні надано десять малюнків із зображенням різних предметів, розташованих у два стовпчики, але безсистемно. Дитині необхідно з’єднати їх таким чином, аби утворилося п’ять пар.

Це завдання покликане сприяти розвитку логічного та абстрактного мислення дитини, а також її уваги та пам’яті. У завданні надано десять малюнків із зображенням різних предметів, розташованих у два стовпчики, але безсистемно. Дитині необхідно з’єднати їх таким чином, аби утворилося п’ять пар, в яких обидва малюнки будуть підходити один одному за змістом і матимуть щось спільне (стіл-стілець, виделка-ніж, зубна щітка-зубна паста, віник-совок, окуляри-очі). За бажанням, дитина може обґрунтувати свій вибір та викласти власні міркування.

Домалюй відсутні частини малюнка. Цей комплект завдань допоможе дитині розвинути спостережливість і кмітливість, логічне та творче мислення, уміння робити умовиводи (індуктивні та дедуктивні) й ретельно аналізувати сюжетні елементи запропонованого зображення.

Це завдання допоможе дитині розвинути спостережливість і кмітливість, логічне та творче мислення, уміння робити умовиводи (індуктивні та дедуктивні) й ретельно аналізувати сюжетні елементи запропонованого зображення. У завданні дитині треба уважно подивитись на малюнок, перевірити, чи кожний його елемент зображено правильно, чи наявні на ньому всі потрібні частини, та домалювати їх, якщо вони відсутні. Після того як малюнок набуде цілісного вигляду, розмалювати його на власний розсуд. Виконання завдання також розвиватиме увагу та уяву дитини.

Вивчаємо різні погодні явища. Це завдання дозволить познайомити дитину із різними погодними явищами, потренувати її уяву, фантазію й асоціативне мислення, а також дрібну моторику та вміння підбирати потрібні кольори.

Це завдання дозволить познайомити дитину із різними погодними явищами, потренувати її уяву, фантазію й асоціативне мислення, а також дрібну моторику та вміння підбирати потрібні кольори. При виконанні завдання дитині треба по черзі уявити, що відбувається, коли на вулиці сонячно, дощить, іде гроза, вітряно, хмарно або сніжить, а потім намалювати ці погодні явища над кожною казковою хатинкою. Виконання завдання дасть можливість творчо проявити себе та пофантазувати про дії казкових мешканців хатинок під час проявів кожного із шести атмосферних явищ.

Тренуємо логіку: «Дороги й транспорт». Це завдання дозволить потренувати логічне мислення, покращити навички мовлення та збагатити словниковий запас, а також сприятиме розвитку дрібної моторики.

Це завдання призначене для маленьких дітей, які вчаться міркувати й робити перші обґрунтовані висновки. Воно дозволить потренувати логічне мислення, покращити навички мовлення та збагатити словниковий запас, а також сприятиме розвитку дрібної моторики. Дитині треба уважно подивитись на два стовпчики з картинками: ліворуч розташовані зображення транспортних засобів, праворуч – зображення різних видів доріг. Далі їй треба подумати та з’єднати лініями такі картинки: санчата – снігова гірка, літак – небо, човен – поверхня води, підводний човен – морські або океанічні глибини, автомобіль – автомобільна дорога, а потім пояснити свій вибір.

Вивчаємо чотири частини доби (хлопчик). Це завдання допоможе дитині краще зрозуміти таку одиницю вимірювання часу, як доба та її загальноприйнятий поділ на чотири частини – ранок, день, вечір, ніч, дасть можливість повторити, скільком годинам вона дорівнює, та порозмовляти про щоденні події в житті дитини, що відбуваються в кожній з її частин.

Це завдання допоможе дитині краще зрозуміти таку одиницю вимірювання часу, як доба та її загальноприйнятий поділ на чотири частини – ранок, день, вечір, ніч, дасть можливість повторити, скільком годинам вона дорівнює, та порозмовляти про щоденні події в житті дитини, що відбуваються в кожній з її частин. За умовою завдання, дитині треба вирізати назви частин доби, що розташовані внизу сторінки, та вклеїти їх у відповідні місця під кожною картинкою, що ілюструє ранок, день, вечір або ніч. Попередньо дитина повинна проаналізувати, що саме зображено на картинках, а потім обґрунтувати своє рішення.

Навчальна розмальовка «У пошуках цифр». Це завдання допоможе дитині вивчити цифри від 0 до 9-ти в цікавій і творчій формі. Для цього їй пропонується малюнок, на якому «заховалися» цифри, при цьому кожна цифра слугує елементом зображення.

Це завдання допоможе дитині вивчити цифри від 0 до 9-ти в цікавій і творчій формі. Для цього їй пропонується малюнок, на якому «заховалися» цифри, при цьому кожна цифра слугує елементом зображення (цифри розташовані безсистемно). Дитині треба їх по черзі відшукати та розмалювати у червоний колір. Після того, як усі цифри будуть розмальовані, дитина може додати барв у весь малюнок. Виконуючи завдання, вона не лише зможе вивчити цифри та потренувати навички лічби, а й потренувати довільну увагу, дрібну моторику, зорово-моторну координацію, вчитиметься підбирати кольори та аналізувати дрібні елементи цілого.

Знайди схожі предмети. Цей комплект завдань допоможе навчити дитину робити логічні висновки. Дитині необхідно уважно проаналізувати властивості та належність намальованих предметів до певної категорії та вибрати серед них ті, що мають щось спільне або іншим чином пов’язані між собою, пояснивши при цьому хід власних думок.

Ви бажаєте навчити дитину робити логічні висновки? Бажаєте познайомити її з поняттям «аналогії» та розвивати аналітичне мислення? Це завдання допоможе вам у цьому. Дитині необхідно уважно проаналізувати властивості та належність намальованих предметів до певної категорії та вибрати серед них ті, що мають щось спільне або іншим чином пов’язані між собою, пояснивши при цьому хід власних думок. Виконуючи завдання, дитина тренуватиме логічне мислення, увагу та здатність до внутрішньої аргументації власного вибору.

Кошик з одягом: будуємо словосполучення та розмальовуємо. Це завдання допоможе дитині розвинути навички читання та навчитися правильно будувати словосполучення іменників з прикметниками. Дитині пропонується поєднати назви одягу з відповідними кольорами, а потім розмалювати зображення предметів одягу у вибрані кольори.

Це завдання допоможе дитині розвинути навички читання та навчитися правильно будувати словосполучення іменників з прикметниками. На аркуші хаотично розміщено назви предметів одягу та назви кольорів у відповідній формі (10 іменників та 10 прикметників). Дитині пропонується поєднати назви одягу з відповідними кольорами, а потім розмалювати зображення предметів одягу у вибрані кольори. Таким чином дитина не лише розширюватиме словниковий запас та розвиватиме навички правильного мовлення, а й тренуватиме дрібну моторику та уважність.

Навчальна розмальовка: цифри. Цей комплект завдань допоможе дитині в незвичній і цікавій формі навчитись писати цифри. Оскільки кожне завдання має форму розмальовки, у якій цифри слугують важливим елементом зображення, дитина сприйматиме навчання як приємне заняття.

Це завдання допоможе дитині в незвичній і цікавій формі навчитись писати цифру 1. Оскільки воно має форму розмальовки, в якій цифри слугують важливим елементом зображення (голками їжачка), дитина сприйматиме навчання як приємне заняття. Виконуючи завдання, дитина розвиватиме дрібну моторику, необхідну для набуття навичок письма, зорово-моторну координацію, а також увагу, зорову пам’ять і вміння підбирати потрібні кольори. У завданні дитині треба написати всі цифри «1» за пунктирними лініями, а потім розмалювати зображення на власний розсуд.

Водоспад доброти: здійснюємо добрі вчинки. Це завдання посилить мотивацію дитини робити добрі справи, виховуватиме в ній бажання допомагати іншим та доброзичливість. Це завдання – чудова можливість навчитися ставити перед собою цілі та досягати їх.

Це завдання посилить мотивацію дитини робити добрі справи, виховуватиме в ній бажання допомагати іншим та доброзичливість. На сторінці – водоспад з 12-ти добрих вчинків. Виконуючи ці вчинки, дитина відрізає відповідні смужки паперу й таким чином проходить через водоспад. Останній вчинок дитина придумує сама, а виконавши його, зможе відзначити, що їй усе вдалося та порадіти з цього приводу. Це завдання – чудова можливість навчитися ставити перед собою цілі та досягати їх. Воно допоможе дитині відчути значущість своїх дій для оточення, стати більш відкритою та впевненою в собі.

«Пара без пари»: тренуємо увагу. Цей комплект завдань допоможе дитині потренувати увагу та зорову пам’ять. У ньому даються 20 однакових фігур з різним орнаментом. Виконуючи завдання, дитина краще запам’ятає таку геометричну фігуру, як коло, та познайомиться з різними формами, зможе покращити дрібну моторику й зорово-моторну координацію.

Це завдання допоможе дитині потренувати увагу та зорову пам’ять. У ньому даються 20 однакових фігур з різним орнаментом. При цьому 18 з них утворюють пари (9 пар відповідно), маючи однаковий орнамент, а решта – дві фігури – не мають пари, їх орнамент більше не повторюється. Дитині треба знайти цю «пару без пари» та розмалювати на власний розсуд. Виконуючи завдання, дитина краще запам’ятає таку геометричну фігуру, як коло, та познайомиться з різними формами, зможе покращити дрібну моторику й зорово-моторну координацію, а також цілеспрямованість і посидючість.

«Дні тижня»: розташовуємо за порядком. Це завдання дасть змогу дитині в цікавій і ненав’язливій формі повторити назви днів тижня та їх порядок. Виконуючи завдання, дитина зможе запам’ятати правопис відповідних слів і порядкові номера днів тижня, розвиватиме навички читання, увагу, пам’ять, а також дрібну моторику та координацію рухів.

Це завдання дасть змогу дитині в цікавій і ненав’язливій формі повторити назви днів тижня та їх порядок. За умовами завдання, дитині треба вирізати сім прямокутників, на яких надруковані назви днів тижня, та приклеїти їх у спеціально відведених місцях, розташувавши в правильному порядку. Виконуючи завдання, дитина зможе запам’ятати правопис відповідних слів і порядкові номера днів тижня, розвиватиме навички читання, увагу, пам’ять, а також дрібну моторику та координацію рухів за рахунок вирізання та приклеювання запропонованих елементів.

Графомоторні навички: тварини. Цей комплект завдань створено з метою комплексного розвитку дитини, адже його виконання дозволяє набувати й тренувати графомоторні навички, зорово-рухову координацію та розвивати різні функції уваги.

Це завдання створено з метою комплексного розвитку дитини, адже його виконання дозволяє набувати й тренувати графомоторні навички, зорово-рухову координацію та розвивати різні функції уваги. Особливістю завдання є те, що всі зображення в ньому розташовані гуртом, під незвичними кутами. Дитині необхідно розгледіти все, що намальовано, визначитись із обрисами кожної тварини й навести їх по пунктирних лініях. Для кращої наочності та візуалізації дитина має використовувати різні кольори олівців або фломастерів

Скопіюй фігури. Цей комплект завдань допоможе дитині розвинути зорово-моторну координацію, просторове мислення та дрібну моторику. Воно містить шість фігур-зразків (на 6 точок кожна). Дитині пропонується відтворити ці фігури за опорними точками.

Це завдання допоможе дитині розвинути зорово-моторну координацію, просторове мислення та дрібну моторику. Воно містить шість фігур-зразків (на 12 точок кожна). Дитині пропонується відтворити ці фігури за опорними точками. Здатність узгоджувати зорове сприйняття та м’язові рухи є надзвичайно важливою для подальшого розвитку навичок письма – саме тому такі завдання дуже корисні для дошкільнят та молодших школярів. Виконуючи завдання, дитина також розвиватиме довільну увагу та зорову пам’ять.

З’єднуємо половинки фруктів та ягід. Цей комплект завдань допоможе дитині збагатити свої знання про фрукти та ягоди, розширити кругозір та збільшити словниковий запас. До того ж виконання завдання сприятиме розвитку уваги, пам’яті, логічного мислення, а також тренуватиме дрібну моторику та зорово-моторну координацію.

Це завдання допоможе дитині збагатити свої знання про фрукти та ягоди, розширити кругозір та збільшити словниковий запас. До того ж, оскільки воно має форму розмальовки та головоломки, виконання завдання сприятиме розвитку уваги, пам’яті, логічного мислення, а також тренуватиме дрібну моторику та зорово-моторну координацію. У завданні дитині треба вирізати картинки та розкласти таким чином, аби всі половинки з’єднались у правильні зображення фруктів та ягід (аґрус, кавун, груша, апельсин, лимон, полуниця, банан, виноград, ананас), приклеїти їх та розмалювати.

Розповідь у картинках: тренуємо логіку. Цей комплект завдань дозволить розвивати логічне мислення та мовлення дитини, тренуватиме її увагу та розумове зосередження. Пронумерувавши малюнки, бажано в подробицях розповісти зображену історію. Якщо дитина матиме бажання, вона може наостанок все розмалювати.

Це завдання дозволить розвивати логічне мислення та мовлення дитини, тренуватиме її увагу та розумове зосередження. За його умовами, дитині треба подивитись на кожен із запропонованих малюнків-фрагментів, що разом ілюструють цілу історію (про те, як дівчинка отримала подарунок), подумки розташувати їх у логічній послідовності відповідно до сюжету і позначити цифрами від 1 до 4-х. Пронумерувавши малюнки, обґрунтовано та бажано в подробицях розповісти зображену історію. Якщо дитина матиме бажання, вона може наостанок все розмалювати.

Сортуємо за категоріями «зима» і «літо». Це завдання допоможе дитині навчитись аналізувати та сортувати картинки відповідно до певних категорій. Дитині дається 12 різних малюнків, на яких зображені предмети одягу, а також предмети користування в зимовий або літній період. Треба вирізати їх і розсортувати за категоріями «зима» і «літо».

Це завдання допоможе дитині навчитись аналізувати та сортувати картинки відповідно до певних категорій. Дитині дається 12 різних малюнків, на яких зображені предмети одягу, а також предмети користування в зимовий або літній період. Треба вирізати їх і розсортувати за категоріями «зима» і «літо». Якщо дитина захоче, вона може спочатку їх розмалювати, а вже потім вирізати. Коли всі зображення займуть свої місця, їх треба приклеїти. Працюючи над завданням, дитина виконуватиме важливі розумові операції, такі як порівняння, абстрагування, конкретизація й узагальнення, а також тренуватиме довільну увагу й дрібну моторику.

Знайди риму (українська мова). Чи знає ваша дитина, що таке рима і чи може підібрати риму до певного слова? Цей комплект з 8 завдань допоможе дитині зрозуміти, яким чином римуються слова, і розвинути почуття рими.

Чи знає ваша дитина, що таке рима і чи може підібрати риму до певного слова? Це завдання допоможе їй зрозуміти, яким чином слова римуються і розвинути почуття рими. У завданні дитині пропонується знайти і з’єднати лініями пари слів, що римуються, і зображення до них. Всього в завданні представлено вісім слів (чотири пари, що римуються): «пляшка – чашка, виделка – веселка, тростина – павутина та хустка – кістка». У додатковому завданні дитині необхідно самостійно або за допомогою батьків знайти і записати риму до слова «якір».

Учимось рахувати до десяти: розмальовка. Це завдання допоможе дитині в цікавій і наочній формі потренувати математичні навички рахунку до десяти та правильного написання цифр. Виконання завдання допоможе дитині зрозуміти співвідношення понять «цифра» та «число», що матиме велике значення при подальшому вивченні математики.

Це завдання допоможе дитині в цікавій і наочній формі потренувати математичні навички рахунку до десяти та правильного написання цифр. Для цього дитині пропонується попрацювати з дев’ятьма дощовими хмаринками. На кожній з них міститься цифра (число), виконана пунктиром, а під хмаринкою – десять безбарвних крапельок дощу. Дитині треба обвести кожну цифру та розмалювати відповідну кількість крапельок. Виконання завдання допоможе дитині зрозуміти співвідношення понять «цифра» та «число», що матиме велике значення при подальшому вивченні математики.

Рахуємо яблука й тренуємо увагу. Цей комплект завдань допоможе дитині потренувати довільну увагу, навички рахування до десяти й уміння писати відповідні цифри й числа, а також дрібну моторику, зорово-моторну координацію й допоможе повторити основні кольори.

Це завдання допоможе дитині потренувати довільну увагу, навички рахування до десяти й уміння писати відповідні цифри й числа, а також дрібну моторику, зорово-моторну координацію й допоможе повторити основні кольори. Завдання присвячене яблукам і пропонує зображення дерева з цими соковитими плодами, на кожному з яких є певна кількість точок. Дитині треба порахувати яблука з однаковою кількістю точок, записавши результат унизу сторінки, і розмалювати їх у зазначені кольори. У процесі роботи дитина буде рахувати кількість точок на кожному яблуку й таким чином багаторазово повторюватиме і закріплюватиме навички лічби.

Веселі гусенички – учимось рахувати до 10-ти. Це миле й симпатичне завдання допоможе дитині в приємних умовах навчитись рахувати до десяти та писати цифри. Дитина повторюватиме та закріплюватиме бажану математичну навичку, тренуючи при цьому дрібну моторику та зорово-моторну координацію.

Це миле й симпатичне завдання допоможе дитині в приємних умовах навчитись рахувати до десяти та писати цифри. У завданні пропонуються зображення п’яти гусеничок, які «складаються» з кружечків. Кожен кружечок призначений для написання на ньому цифри. Чотири з п’яти гусеничок мають невеличкі підказки, кількість яких поступово зменшується від першої до четвертої гусені. П’ята гусеничка «порожня» – на ній дитині треба написати всі цифри самостійно. Таким чином, дитина повторюватиме та закріплюватиме бажану математичну навичку, тренуючи при цьому дрібну моторику та зорово-моторну координацію.

Учимо українську абетку за малюнками. Це завдання допоможе дитині в цікавій формі згадати літери української абетки, навчитись визначати перші звуки в словах і писати відповідні літери. Завдання пропонує розглянути різні малюнки тварин і предметів, сказати, хто або що зображено на кожному з них, і написати початкову літеру кожного слова.

Це завдання допоможе дитині в цікавій формі згадати літери української абетки, навчитись визначати перші звуки в словах і писати відповідні літери. Завдання пропонує розглянути різні малюнки тварин і предметів, сказати, хто або що зображено на кожному з них, і написати початкову літеру кожного слова. Коли дитина напише всі літери, в неї вийде абетка за виключенням двох літер «и» та «ь». У якості додаткового завдання батьки можуть запропонувати дитині назвати відсутні літери. Виконуючи завдання, дитина покращуватиме навички фонетики, тренуватиме зорову й слухову пам’ять, дрібну моторику та навички письма.

Малюємо за українським алфавітом. Цей комплект завдань допоможе поєднати вивчення українського алфавіту з тренуванням дрібної моторики та зорово-моторної координації під час малювання та розмальовування наданих зображень.

Це завдання допоможе поєднати вивчення українського алфавіту з тренуванням дрібної моторики та зорово-моторної координації під час малювання та розмальовування наданих зображень. У завданні дитині запропоновано малюнок, одна частина якого має всі потрібні лінії й завершений вигляд, а інша потребує домальовування. Для цього дитині треба з’єднати в алфавітному порядку всі 33 точки, над якими написані відповідні літери. Таким чином вона отримає повністю завершене зображення, яке й треба буде розмалювати на власний розсуд.

Невгамовні чоловічки: тренуємо увагу. Це завдання допоможе дитині розвинути навички порівняння, навчитись аналізувати групи зображень та виокремлювати серед них однакові. Виконуючи його, дитина розвиватиме просторове мислення й довільну увагу.

Це завдання допоможе дитині розвинути навички порівняння, навчитись аналізувати групи зображень та виокремлювати серед них однакові. Завдання містить поле розміром 5 х 5 клітинок, всередині яких знаходяться зображення чоловічків. Спочатку дитині пропонується подивитися на чоловічка в окремій рамці, а потім знайти ідентичні фігури на полі та розмалювати їх. Завдання допомагає потренувати не лише дрібну моторику, а й зорове сприйняття. Виконуючи його, дитина розвиватиме просторове мислення й довільну увагу.

Розмальовка «Барвиста закономірність». Це завдання сприятиме розвитку логічного та просторового мислення, а також уваги та дрібної моторики дитини. У завданні пропонуються вісім рядків із квітами, які треба розмалювати, але зробити це треба за певним алгоритмом.

Це завдання сприятиме розвитку логічного та просторового мислення, а також уваги та дрібної моторики дитини. У завданні пропонуються вісім рядків із квітами, які треба розмалювати, але зробити це треба за певним алгоритмом. На великій квітці, що зображена на початку кожного ряду, написана закономірність чергування потрібних кольорів, яка має вигляд трьох або чотирьох літер, при цьому кожна літера – це окремий колір (наприклад, «а» – зелений, «б» – червоний», «в» – жовтий). Дитині треба вибрати кольори на власний розсуд і розмалювати всі квіточки відповідно до запропонованих закономірностей.

Розмальовка «Перші літери». Це завдання допоможе дитині пригадати деякі літери української абетки (В, Г, З, М, С, П), усвідомити взаємозв’язки між звуками та літерами. Також дитина потренує зорове та слухове сприйняття, дрібну моторику та уважність.

Це завдання допоможе дитині пригадати деякі літери української абетки (В, Г, З, М, С, П), усвідомити взаємозв’язки між звуками та літерами. Дитині пропонується 12 чорно-білих малюнків, серед яких можна виокремити 6 пар, назви яких починаються з однакової літер. Дитині потрібно з’єднати лініями такі пари (наприклад, «вовк – виноград»), а потім розмалювати всі малюнки. Таким чином дитина потренує зорове та слухове сприйняття, дрібну моторику та уважність.

Збери слово. Цей комплект завдань вдало поєднує в собі елементи гри, головоломки та навчання, й покликаний допомогти дитині набути навичок читання та правопису слів, роблячи це у цікавій формі, із залученням уваги, мислення й трішечки кмітливості.

Це завдання має легкий рівень складності й створене для дитини, яка робить перші кроки на шляху до впевненого читання й вивчення правопису слів. Запропоноване у завданні слово «лев» й відповідно назва малюнку складається лише з трьох літер, що запобігатиме інтелектуальній перевтомі дитини й у той же час заохочуватиме її, оскільки буде тим завданням, яке вона неодмінно виконає й отримає задоволення. Отже, дитина має вирізати надані літери та вклеїти їх у відповідні клітинки так, щоб утворилося слово, яке відповідає малюнку.

Сортуємо на «холодне» і «гаряче». Це завдання створено для дітей, які вчаться аналізувати оточуючий світ і систематизувати отриманні знання про нього. У завданні дванадцять зображень, які треба вирізати та розсортувати за категоріями «холодне» і «гаряче.

Це завдання створено для дітей, які вчаться аналізувати оточуючий світ і систематизувати отриманні знання про нього. У завданні дванадцять зображень, які треба вирізати та розсортувати за категоріями «холодне» і «гаряче». Для кожного зображення відповідно передбачена комірка. Якщо дитина захоче, вона може спочатку їх розмалювати, а вже потім вирізати. Коли всі зображення займуть свої місця, їх треба буде приклеїти. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься виконувати важливі розумові операції, такі як порівняння, абстрагування, конкретизація й узагальнення, а також тренуватиме довільну увагу й дрібну моторику.

Розвиваємо увагу, шукаючи фруктовий код. Це завдання допоможе дитині навчитися зосереджувати свою увагу на потрібному об’єкті. Дитині необхідно знайти та обвести у рядках зазначену послідовність фруктів. У процесі виконання завдання у дитини формуватиметься стабільна, сконцентрована і стійка увага, розвиватиметься логічне та просторове мислення.

Це завдання допоможе дитині навчитися зосереджувати свою увагу на потрібному об’єкті. Дитині необхідно знайти та обвести у рядках зазначену послідовність фруктів: дві груші та виноград. У процесі виконання завдання у дитини формуватиметься стабільна, сконцентрована і стійка увага, розвиватиметься логічне та просторове мислення, цілеспрямованість, дрібна моторика та зорово-моторна координація.

Орієнтуємось у просторі. Цей комплект завдань допоможе дитині краще орієнтуватись у просторі, визначати місце та положення об’єктів, сприятиме розвитку творчих здібностей. Під час виконання завдання дитина зможе поринути у світ дитячої фантазії, придумати історію про те, що зображено.

Це завдання допоможе дитині краще орієнтуватись у просторі, визначати місце та положення об’єктів, сприятиме розвитку творчих здібностей. У завданні дитині пропонується вибрати та розмалювати їжачка, який іде вліво, кита, який пливе вправо, мураху, яка йде вліво, страуса, який іде вправо. Під час виконання завдання дитина зможе поринути у світ дитячої фантазії, придумати історію про те, що зображено, набути навичок розуміння напрямків «вліво», «вправо», розвиватиме уяву, тренуватиме вправність рук, насолоджуючись процесом розмальовування.

Зима: знайди відмінності та розмалюй. Це завдання-розмальовка допоможе дитині розширити уявлення про зиму та розвинути навички порівняння. Воно містить два малюнки на зимову тематику, що, на перший погляд, нічим не відрізняються. Насправді ж малюнки мають 10 відмінностей, які потрібно відшукати та розмалювати.

Це завдання-розмальовка допоможе дитині розширити уявлення про зиму та розвинути навички порівняння. Воно містить два малюнки на зимову тематику, що, на перший погляд, нічим не відрізняються. Насправді ж малюнки мають 10 відмінностей, які потрібно відшукати та розмалювати (за бажанням можна розмалювати весь малюнок, а місця, що відрізняються, залишити незафарбованими). Виконуючи завдання, дитина розвиватиме уважність та спостережливість, тренуватиме дрібну моторику та вміння помічати деталі.

Уважний пастух. Рахуємо та порівнюємоЗавдання допоможе дитині опанувати рахунок до 10, формувати навички порівняльного аналізу, розвивати увагу та кмітливість. Дитині пропонується розглянути та порівняти два схожих малюнки.

Завдання допоможе дитині опанувати рахунок до 10, формувати навички порівняльного аналізу, розвивати увагу та кмітливість. Дитині пропонується розглянути та порівняти два схожих малюнки. Розмалювати потрібно той малюнок, на якому зображено менше дерев, більше овець і корів, багато хмаринок. Виконуючи завдання, дитина зможе розширити первинну орієнтацію в кількісних відношеннях навколишньої дійсності, навчитися співставленню та порівнянню груп предметів, розвинути математичне мислення.

Розмальовка «12 місяців». Це завдання-розмальовка не тільки допоможе потренувати дрібну моторику, увагу, покращити вміння підбирати різні кольори й навіть покращити навички читання, а й познайомить дитину з характерними особливостями кожного місяця, відповідними народними прислів’ями та приказками, а також зі щорічними святами, що припадають на цей місяць.

Це завдання-розмальовка не тільки допоможе потренувати дрібну моторику, увагу, покращити вміння підбирати різні кольори й навіть покращити навички читання, а й познайомить дитину з характерними особливостями січня, відповідними народними прислів’ями та приказками, а також зі щорічними святами, що припадають на цей місяць. Оскільки завдання присвячене окремо січню і зображає його відмінності, дитина зможе потренувати уяву й асоціативне мислення. Також дитина зможе залучити творче мислення, адже їй треба буде розмалювати все на власний розсуд.

Веселе сортування для дітей. Цей комплект завдань покликаний навчити дитину сортування та категоризації, а також розширити її кругозір і збагатити словниковий запас. Кожне завдання пропонує дитині певні категорії, відповідно до яких вона повинна розкласти надані малюнки предметів або живих істот.

Ви бажаєте навчити дитину систематизувати отримані знання? Відносити предмети або явища до певних класів та категорій? Це завдання створено саме з цією метою. Дитині необхідно вирізати та розкласти всі наявні малюнки відповідно до трьох запропонованих категорій: «дикі тварини», «домашні тварини» та «тварини, одомашнені людиною», хоча вони можуть жити й у дикій природі. Виконуючи це завдання, дитина залучатиме абстрактне та логічне мислення, розвиватиме когнітивні функції та збагачуватиме свій кругозір і словниковий запас.

Вчимось визначати погоду. Пропоноване завдання допоможе дитині розвивати елементарні уявлення про природні явища та сезонні зміни в природі. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься помічати особливості природних явищ, орієнтуватися у порах року, їх прикметах, характерних ознаках.

Пропоноване завдання допоможе дитині розвивати елементарні уявлення про природні явища та сезонні зміни в природі. Дитині пропонується подивись у віконечко, щоб визначити, яка погода на вулиці. Потрібно розмалювати малюнок, що найбільш схожий на погоду, яку бачить дитина. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься помічати особливості природних явищ, орієнтуватися у порах року, їх прикметах, характерних ознаках.

Розумний акваріум. Розвиваємо логіку. Пропоноване завдання допоможе дитині розвивати гнучкість, логічність мислення, винахідливість і терпіння. Дитині пропонується домалювати мешканців акваріума в порожніх комірках, відповідно до зазначеного напрямку та кольору.

Пропоноване завдання допоможе дитині розвивати гнучкість, логічність мислення, винахідливість і терпіння. Дитині пропонується домалювати мешканців акваріума в порожніх комірках, відповідно до зазначеного напрямку та кольору. Виконуючи завдання, дитина вчитиметься знаходити закономірності та використовувати їх для виконання завдань, розвиватиме мислення за допомогою таких логічних прийомів, як аналіз, порівняння, класифікація. Завдання урізноманітнить роботу з формування логіко-математичної компетентності дитини.

Прибираємо галявину, сортуємо сміття. Це завдання допоможе дитині зрозуміти основи екологічного природокористування, усвідомити важливість дотримання правил природоохоронної поведінки. Дитині пропонується допомогти прибрати сміття на лісовій галявині.

Це завдання допоможе дитині зрозуміти основи екологічного природокористування, усвідомити важливість дотримання правил природоохоронної поведінки. Дитині пропонується допомогти прибрати сміття на лісовій галявині. Для цього потрібно провести лінію від знайденого предмета до потрібного сміттєвого контейнера. Виконуючи завдання, дитина усвідомлюватиме важливість збереження природи для сталого розвитку суспільства.

Вивчаємо фразеологізми: порівняння в малюнках. Пропоноване завдання допоможе дитині навчитися вживати фразеологізми, збагатити словниковий запас. Дитині пропонується дописати словосполучення й з’єднати їх із відповідними малюнками.

Пропоноване завдання допоможе дитині навчитися вживати фразеологізми, збагатити словниковий запас. Дитині пропонується дописати словосполучення й з’єднати їх із відповідними малюнками. Виконуючи завдання, дитина збагачуватиме лексику народними образними порівняннями, вчитиметься розкривати їх зміст, характеризувати властивості того об’єкта порівняння, про який ідеться.

Вивчаємо геометричні фігури. Цей комплект завдань допоможе ознайомити дитину з геометричними фігурами, розвиватиме просторову уяву, навички письма, навчить упізнавати елементи геометрії в повсякденному житті.

Це завдання сприятиме розвитку просторової уяви дитини та її творчого мислення, а також навчить розпізнавати таку геометричну фігуру, як трикутник. Дитині необхідно написати назву цієї фігури за пунктирними лініями, потім намалювати трикутник спочатку за пунктиром, а потім самостійно, зазначити кількість сторін (3), кутів (3), вершин (3), знайти трикутник на запропонованих малюнках і розмалювати. У процесі виконання завдання дитина розвиватиме просторову уяву, навички письма, логічне мислення та поринатиме у цікавий світ геометрії.

Шукаємо предмет без пари: ялинки. Такий комплект завдань допоможе дитині розвинути логічне мислення, увагу й кмітливість, творчі здібності. Дитині пропонується знайти й обвести малюнок, у якого немає пари. Пару для знайденого предмета можна домалювати.

Завдання допоможе дитині розвинути логічне мислення, увагу й кмітливість, творчі здібності. Дитині пропонується знайти й обвести ялинку, у якої немає пари. Пару для знайденого предмета можна домалювати. У процесі виконання завдання у дитини формуватиметься сконцентрована й стійка увага, розвиватиметься логічне мислення, цілеспрямованість, зорово-моторна координація. Завдання можна використовувати як для індивідуальної, так і для групової роботи, влаштовуючи між дітьми змагання на швидкість виконання.

Написання цифр від «1» до «10». Цей комплект завдань – перший крок до вивчення написання цифр від одного до десяти та рахунку. Завдання також сприяють здобуттю дитиною навичок дрібної моторики.

Це завдання – перший крок до вивчення написання цифри «1» та рахунку. Завдання також сприяє здобуттю навичок дрібної моторики. У завданні дитина кілька разів з’єднує пунктирні лінії для написання цифри «1». Потім, самостійно або за допомогою батьків, рахує кількість графічних елементів та пише цифру «1» у спеціально відведеному для цього місці.

Числові лабіринти: цифри та числа від 1 до 20. Цей комплект завдань закріплюватиме знання цифр та чисел. Роздрукуйте завдання і попросіть дитину прокласти шлях лабіринтом цифр. Від кожної цифри до наступної є тільки один правильний напрямок, що необхідно позначити, намалювавши стрілки або замалювавши всі квадратики у порядку від одного до десяти або від одного до двадцяти.

Чи знає ваша дитина всі цифри від одного до десяти, чи може назвати їх за порядком? Це завдання закріплюватиме знання цифр та чисел. Роздрукуйте завдання і попросіть дитину допомогти ведмедику знайти мед, проклавши шлях лабіринтом цифр. Від кожної цифри до наступної є тільки один правильний напрямок, що необхідно позначити, намалювавши стрілки або замалювавши всі квадратики у порядку від одного до десяти. Завдання стане добрим підґрунтям для подальшого навчання рахунку.

Кожне завдання можна роздрукувати на звичайному або кольоровому принтері та використовувати необмежену кількість разів. Завантаження завдань для дітей можна здійснити перейшовши за посиланнями в описанні кожного комплекта завдань.

Проведіть час на карантині зі своєю дитиною корисно та цікаво. Бажаю успіхів!


Поради для родин

“Як захиститися від коронавірусу. Як говорити з дітьми про епідемію”

 

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.