Група старша “Сонечко” 24.05.2023 р.

24.05.2023

Тема: «Рухливі ігри, які ми любимо»

Мета: закріплювати вміння дітей проектувати гру, обговорювати зміст та її подальший розвиток; вправляти в організації самостійної ігрової діяльності: розподіл ролей, добір атрибутів, планування спільних дій; збагачувати ігровий досвід дітей.

1.Заняття «Наші улюблені ігри»

1.На початку заняття для зняття напруги і зацікавленості дитини запропонуйте гру «Острів». Для цього підготуйте 3 – 4 різнокольорових паперових острови, або позначте їх цифрами чи літерами. За сигналом дорослого дитина має бути на певному «острові» відповідно до заданої умови (на червоному – той, хто полюбляє гратися м’якими іграшками, на зеленому – той, хто полюбляє гратися з конструктором, на жовтому – той, хто полюбляє бігати і т.д.). Гра проводиться декілька разів зі зміною умов.

2.Запропонуйте дитині пригадати свої улюблені ігри. Кожну гру варто записати (або схематично замалювати) на невеличких аркушах паперу. Коли всі ігри будуть названі, запросіть дитину поміркувати в яку гру подобається грати найбільшій кількості дітей. Організуйте гру з прищіпками «Весела статистика»: отримує прищіпку. Дорослий називає гру , а дитина якщо названа гра їй подобається прикріплює на аркуш свою прищіпку.

3.На основі створених карток з назвами ігор організуйте роботу зі складання карти улюблених ігор. Спочатку запропонуйте дитині згрупувати ігри за певною ознакою, наприклад: ігри, в яких потрібно бігати, ігри з конструктором, ігри лише для дівчаток (хлопчиків), ігри, в які можна грати самому тощо. Після цього розмістіть картки на великому аркуші паперу. Запропонуйте дитині поміркувати, як можна мандрувати такою картою, які треба додати позначки, як відмічати ігри, в які грали, а в які – ні тощо. Запропонуйте побудувати уявні маршрути такою картою.

4.Організуйте обговорення питання: що потрібно для того, щоб вийшла гра? Складіть разом з дитиною перелік відповідних умов та пригадайте, що кожна гра має правила. Запропонуйте дитині обрати одну гру на карті та розказати, що потрібно для того, щоб ця гра вийшла. Як підказку можна використати наступний алгоритм:

Для гри потрібно…

Під час гри не можна…

Під час гри можна…

5.Ознайомте дитину з текстом вірша А.Костецького «Найкраща іграшка». Зверніться до власного досвіду дитини та запитайте, якими іграшками їм найбільше подобається гратися, чому саме. Запропонуйте дитині поміркувати, чому іграшка, зроблена власними руками, цікавіша, ніж інші. З яких матеріалів можна виготовити іграшки власноруч, яких правил треба дотримуватися під час виготовлення іграшок. Запропонуйте дитині зробити іграшку за власним задумом із модульного конструктора або з пластиліну та розказати про неї, як з нею можна гратися тощо. Обговоріть варіанти гри з різними іграшками залежно від кількості учасників (як грати, якщо ти сам(а); удвох), якими іграшками ліпше гратися наодинці, а з якими – тільки разом з друзями.

Вірш «Найкраща іграшка»  (А. Костецький)

– Не вгадать тобі нізащо,
котра з іграшок найкраща!
– Знаю!
Трактор заводний!
– Зовсім ні.
– Електрична залізниця!
– Помилився.
– Ну, тоді це – пароплав!
– Не вгадав.
– Зрозуміло: це – літак!
– Знов не так.
– Добре, відповідь я дам:
та, яку зробив ти сам!

6.Запитайте дитину чи часто вона грає у космонавтів, які умови її гри і чим ця гра є для неї цікавою. Попросіть розглянути картину Р.МакКолла і обговоріть її (базові запитання). Спрямуйте увагу дитини на персонажа картини і місце, де це може відбуватися, стимулюйте дитину описувати зображення. Запросіть до виконання композиції «Космос» стор. 50-51 у Альбомі художньо-творчої діяльності, в якій поєднується кілька художніх технік малювання і аплікації.

 

7.Наприкінці заняття запропонуйте дитині повернутися до Карти ігор та скласти перелік тих, в які доцільно пограти на прогулянці.

8.Запропонуйте дитині виконати завдання №15, стор. 85 в Книзі дошкільника. Поміркуйте разом з дитиною в які ігри грали діти, коли Оленка завітала в гості.

Впродовж дня

1.Організуйте роботу з розглядання та обговорення сюжетної картини «Граємо разом і поряд» з методичного комплекту «Запрошуємо до розмови» (автори А.Богуш, Н.Гавриш).

  

2.Упродовж дня заохочуйте дитину попрацювати в Книзі дошкільника і виконати завдання, з якими вона, можливо, не впоралася в попередні дні. Перегляньте разом з дитиною всі сторінки від початку Книги. Підкресліть, як поступово змінюється якість виконання, як багато вже докладено зусиль.

2.Заняття Здоров’я та фізичний розвиток

Тема: «Рухливі малюки»

Запропонуйте дитині виконати комплекс гімнастки та влаштуйте тренування за власним бажанням.

Зробіть з дитиною веселу руханку (силка на руханку:

https://www.youtube.com/watch?v=6dDs907uDlg

 

 

 

23.05.2023

Тема: Краса спортивних  і танцювальних рухів.

Мета: Збагатити уявлення дітей про красу рухів у танці й гімнастиці як результат гармонійного поєднання пластики, точності, сили. Уточнити знання про жанри творів мистецтва, що передають красу рухів. Збагачувати активний словник дітей дієсловами, що визначають красу рухів.

 

Переглянути відео та запитати у дітей про їх враження від перегляду цього виступу.

 

 

22.02.2023

Тема: Думаю- знаю. Відчувай щоб переконатися.

Мета: Розширити уявлення дітей про можливості органів чуттів, які допомагають пізнавати світ;

Вправляти дітей у використанні способами чуттєвого пізнання;

Формувати звичку перевіряти припущення через власні відчуття;

Стимулювати пізнавальний інтерес.

 

 23.02.2023

Тема: Думаю – знаю. Повторюй щоб бути умілим

Мета:Підвести дітей до думки, що знати мало, треба ще вміти використовувати, застосовувати свої знання.  Вправляти дітей в умінні застосовувати знання про якості та властивості предметів у процесі їх використання.

 

 

24.02.2023

Тема:Думаю -знаю. Спостерігай, щоб знати

Мета:Формувати уявленнядітей про значення спостереження як засобу пізнання;продовжувати формувати вміння спостерігати за змінами частин доби , дотримуючись логіки;

Вам може бути цікаво...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *