II молодша група “Сонечко”
16. 08. 2024
Вихователь: Пирлик С. М.
Заняття. Дитина у природному довкіллі
Тема: “Дивовижний світ мистецтва”
Мета: формувати уявлення дітей про світ мистецтва, відмінності різних видів його між собою. Знайомити з професіями людей, які мають відношення до мистецької діяльності, зокрема, театральної. Закріпити в активному словнику назви основних видів мистецтва. Знайомити з театральними словами, їх значенням. Розвивати інтонаційну виразність мови, збагачувати словами – ознаками. Вчити вживати ввічливі слова, виховувати культуру поведінки.
Обладнання: лялька Червона Шапочка, тематичні ілюстрації «Іграшки», «Меблі», «Посуд», «Професії», зразки народно-декоративного мистецтва, репродукції картин за вибором вихователя, наголівнички для гри-драматизації, аудіозапис оркестрової музики, дитячої пісні.
Хід заняття
- Ігрова ситуація.
В групу прийшла гостя – Червона Шапочка.
Добрий день, друзі, ви впізнали мене? Звичайно, я Червона Шапочка. Я живу в далекому селі, там нема садочка, зовсім нема дітей. І я вирішила пошукати собі друзів.
А ти спитала у мами дозволу?
Так, мама мені дозволила, і ось я тут.
Ну що ж, ти прийшла в дитсадок, називається він як? – «Сніжок», а група називається «Сонечко».
Діти запрошують гостю сісти.
Як у вас в групі гарно, затишно, красиво, багато різних речей.
- Дидактична вправа «Назви одним словом»
- Дидактична вправа «Що для чого?»
- Бесіда «Світ речей»
Хто виготовив всі ці речі? – Люди. – Так, все, що нас оточує, цей різноманітний, багатий предметний світ, що навколо нас, всі ці речі потрібні для життя, побуту, праці. Люди їх виготовляють і використовують.
Але є ще речі, які потрібні для того, щоб ними милуватися, радіти їх красі. Це – витвори мистецтва. (Діти повторюють.)
- Бесіда-розповідь «Дивовижний світ мистецтва»
Звучить аудіозапис оркестрової музики, потім – пісня.
Пісня, оркестрова музика, тобто коли грає тільки оркестр, не співають – це музичне мистецтво (повторення дітьми). Музику пишуть композитори, виконують музиканти, співаки (розгляд відповідних ілюстрацій). Давайте побудемо музиками.
- Фізкультхвилинка
- Дітям про мистецтво
- Дидактична вправа «Що забув намалювати художник?»
- Підсумок
Малята, я багато цікавого побачила у вас, багато чому навчилася. Я також зрозуміла, що треба багато працювати, щоб чомусь навчитися. Про це я розповім своїм друзям. Дякую за цікаву розповідь, у вас мені дуже сподобалося, та вже час повертатися додому. До побачення!
Заняття. Дитина у світі культури.
Музичний калейдоскоп
Тема: Повторення пісеньки ЛІТЕЧКО”
(слова – Ю. Хандожинська, музика – Н. Антоник)
15.08.2024
Собода Н. М.
Заняття. Дитина в соціумі.
Тема: «Наше рідне місто»
Мета: виховувати любов до рідного міста, бажання берегти та примножувати його красу; уточнити знання про місто, його головні об’єкти та їх розташування; повторити правила поводження в природному довкіллі; висловлювати свою думку, враження, припущення; розвивати вміння аналізувати, розмірковувати; викликати емоційний відгук на почуті художні твори, перегляд відео слайдів з краєвидами міста.
Матеріал та обладнання: екскурсії з батьками по місту; дидактичні ігри «Оціни вчинок», «Подорож по місту», «Добре – погано»; перегляд фотографій міста Конотоп; дидактичні вправи; повторення домашньої адреси; розповідь вихователя про місто.
Хід заняття:
- Психогімнастика «Маленьке сонечко»
- Д/в «Назви вулицю» (у колі «Я живу на вулиці…, а ти?..)
- В якому місті ми всі живемо? (відповіді дітей).
- Звідки можна дізнатися про наше місто? (з газет, книжок, інтернету, почути по радіо, побачити по телевізору).
- По телевізору показували новини про наше місто Конотоп, де розповідали що наше місто дуже гарне, мальовниче, але останнім часом деякі конотопчани не дбають про чистоту, красу міста. З’явилися якісь Недбайки, Зривайки, Поламайки.
Сідаємо в чарівний автобус і здійснимо подорож по місту та побачимо, чи насправді в нашому місті не все гаразд.
3. Д/г «Подорож по місту»
Перегляд слайдів.
- Що побачили? (діти називають об’єкти: водонапірна вежа, музей, університет, стадіон, церкви; річку, смітники, безпритульні коти, собаки).
- Які у вас виникли відчуття, настрій, коли ви побачили забруднений берег річки Єзуч, безпритульних тварин? (називають настрій, обирають картинку).
- Таки є в нашому місті недбайки, зривайки, поламайки.
- Хто хоче бути таким?
- Якими хочете бути? (добрими, дбайливими, гарними господарями міста).
- Як дбаєш, то і маєш.
Що можуть зробити дорослі і діти, щоб місто наше було чисте, квітуче, сонячне?
Подивіться на картинки що на долоньках. Оберіть ті, де люди роблять добрі справи.
4. Д/г «Добре – погано»
- Що ти обрав? Чому? Чому не обрав інші картинки?
- Долоньки з поганими справами заховаємо у скриню назавжди.
- Від добрих справ людей і дітей все в місті засяє, як сонечко.
- Давайте викладемо сонечко із долоньок.
- Звернемося до жителів нашого міста з нагадалочками, як треба дбати про рідне місто.
Діти в колі передають один одному картинку – звернення і називають їх.
Все із доброго чи злого починається з малого,
Листя виросте з листочка, з нитки витчеться сорочка…
Навіть річечка – ріка починається з струмка.
День турботою почнеться, все довкола усміхнеться.
Проганяй мерщій дрімоту і рукам давай роботу.
І роби невтомно, вміло, хоч мале, та добре діло.
- Фізкультхвилинка «Добрі справи»
Той, хто любить працювати,
Має добрих справ багато.
(ритмічно плескають в долоні)
Квіти в квітнику полити,
Деревце ще посадити,
Підмести в садку доріжку,
Ще і наш майданчик трішки.
Збудувати годівнички
Для горобчика й синички,
Щоб у наших діток
Був красивим дитсадок.
- Підсумок заняття.
Від кожного з нас залежить, яким буде наше рідне місто. Тож давайте ці вогники доброти, які запалили у сердечках, понесемо по життю . «Коло вражень»
- Які враження? Що сподобалось?
- Кому про це хотіли б розказати?
- Що сподобалось робити найбільше?
- Що хотіли б робити на наступному занятті?
Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток.
Тема: «Вправні пішоходи»
Мета: повторити комплекс загально розвивальних вправ «Веселі музики»; удосконалювати навички ходьби по гімнастичній лаві та стрибки у довжину; удосконалювати кидати та ловити м’яч; розвивати увагу та спостережливість під час гри «Лови, кидай, падати не давай»; виховувати бажання піклуватися про себе.
Обладнання та матеріали: гімнастичні лави, великий м’яч.
Руханка “Дорожня безпека”.
14.08.2024
Пирлик Світлана Миколаївна
Заняття. Дитина в світі культури. Ліплення.
Тема: “Кінь” (символ міста Конотоп)
Мета: Вчити створювати образ коника за мотивами народних іграшок; ліпити коника комбінованим способом, ретельно згладжуючи поверхню виробу; закріпити вміння скріплювати частини шляхом примазування однієї частини до іншої; розвивати естетичний смак; виховувати охайність під час виконання роботи, сприяти розвитку самостійності.
Матеріали: лист від бабусі, набір предметних картинок із зображенням коника, іграшковий коник.
Хід заняття
- Ігровий момент
Зачитуємо листа від бабусі.
«Добрий день. Надіслала я вам фото експонатів іграшок-коників,які я збирала по всій Україні.Розгляньте їх уважно.Чим вони відрізняються один від одного?.Правильно-розкраскою і формою.Вони так сподобались мені ,що я пішла до майстрів на майстеркласс і навчилась у гончаріві ліпити коника.Ось дивіться,що в мене получилось!Подобається?
Хочете я покажу вам як це зробити власноруч?
- Розгляньмо, з яких частин складатиметься наш коник.
У коника є тулуб, голова, шия, чотири ноги , хвіст, гривка. Скажіть, якої форми тулуб? Голова? Ноги? Хвостик?(овальної, круглої).
– Яка частина тіла найбільша?
- Пояснення виконання роботи.
– А зараз я вам дам пояснення як правильно ліпити коника комбінованим способом: і поділюся своїми навичками
а) поділити пластилін на дві непропорційні частини (одна більша, друга менша) ;
б) з першої я зроблю тулуб; для цього треба розкачати пластилін прямими
рухами рук і утворити товстий стовпчик (циліндр); кінці стовпчика зігнути дугою, стекою зробити розріз; пальцями рук сформувати передні та задні ноги;
в)з другої частини ми виліпим шию і голову і примажемо їх до тулуба;не забудемо стекою позначити на голові очі і ніс; методом витягування зробимо вуха.
г) із протилежного кінця форми зробити хвіст ;
д) для того,щоб зліпити гривку треба спочатку зліпити стовпчик,потім розплющити його пальцями,стекою зробити розрізи і примазати до голови і шиї зарівняти нерівності та надати фігурі характерних ознак;
-Перед тим як сісти в нашу майстерню хочу поділитися з вами одним секретом майстрів.Приступати до роботи можна з гарним настроєм.
Пропоную і нам дотримуватись цього правила його.
4. Фізкультхвилинка
5. Правила техніки безпеки та культури праці
- Не розмахувати стеками, щоб не поранитись.
- Ліпити тільки на підкладній дощечці.
- Не залишати шматочки пластиліну на столі, не кидати їх на підлогу.
- Після роботи руки треба витерти серветкою і добре вимити.
6. Самостійна робота. Вихователь допомагає дітям під час самостійної роботи
7. Підсумок заняття. Аналіз робіт.
Що ми сьогодні ліпили?
Заняття. Дитина в світі культури.
Музичний калейдоскоп.
Тема: Повторення руханки “А я у гай ходила”
12.08.2024
Пирлик Світлана Миколаївна
Заняття. Валеологія.
Тема: «Органи чуття»
Мета: розвивати сенсорно-моторні здібності у дітей, активізувати сенсорне сприйняття, стимулювати органи чуття: слух, дотик, нюх і смак; узагальнити і систематизувати знання дітей про основні органи чуття людини: зір, слух, смак, нюх, дотик; розвивати у дітей творчі здібності, пізнавальний інтерес, вміння робити висновки; виховувати дбайливе і поважне ставлення до свого організму; розвивати тактильне сприйняття, дрібну моторику, тактильні відчуття, мислення, мову; формувати вміння розрізняти запахи; стабілізувати психічний стан; активізувати мислення і увагу; формувати навички саморегуляції.
Обладнання та матеріал: аудіо запис спокійної музики, «Чарівний мішечок» з предметами: хутро, гумовий м’ячик, папір, наждачний папір, металева ложка, дерев’яна ложка, музичні інструменти, капсули від кіндер-сюрпризів з запахами, фрукти і овочі, пов’язка на очі.
Хід заняття:
Діти, ви любите подорожувати? Сьогодні пропоную вам відвідати країну Почуттів. Сідайте на «чарівні стільчики», які нас перенесуть в казкове місце. Щоб відправитися в подорож, потрібно сказати, скільки органів чуття є у людини і як вони називаються?
Діти, у людини п’ять органів чуття: вуха, очі, ніс, язик, шкіра. Правильно.
2. В казковому місті править королева Емоція. І її вірні піддані – відчуття – у важких ситуаціях вони завжди приходять на допомогу жителям казкової країни!
Королева Емоція вирішила запросити нас в свою країну Почуттів, вона нам написала електронного листа, давайте його зачитаємо.
«Здрастуйте, діти, я – королева Емоція. Ласкаво прошу вас у країну Почуттів»
Діти, ну що ми вирушимо за запрошенням королеви на екскурсію?
Тоді сідайте на «чарівні стільчики» вони перенесуть нас до країни Почуттів.
Звучить спокійна музика.
3. Подивіться, перед нами будинок. Відгадайте загадку і скажіть хто тут живе?
На ніч два віконця
Самі закриваються,
А зі сходом сонця,
Самі відкриваються. (Очі)
Молодці! Очі – це один з найцінніших органів чуття людини, а як називається здатність бачити?
Діти: – Зір.
– Очі допомагають нам бачити. Є така приказка: «Очі – дзеркало душі». Так кажуть не випадково: якщо заглянути в очі людини, можна дізнатися її характер і настрій.
Діти,а які ви знаєте приказки про очі?
• Очі бояться, а руки роблять.
• По пазурах та по зубам звірів знати, а людину по очах видно.
• Говорити віч-на-віч.
• Око не бачить, душа не болить.
• Очі завидющі, а руки загребущі.
Наприклад, очі можуть бути веселими, уважними. Якими ще?
Діти: розумними, цікавими, добрими, задумливими, сумними, веселими і т.д
Ви підібрали чудові слова! Молодці! Скажіть, для чого людині потрібен цей орган?
Діти: – Розрізняти кольори, малювати, дивитися кіно, мультфільми, читати, дивитися фотографії і т.д.
Тепер переходимо до наступного будиночка.
Хто в ньому живе скажуть нам «Дружні пальчики», для цього нам треба виконати пальчикову гімнастику.
4. Пальчикова гімнастика (посилання)
Ви добре потренували свої пальчики. Руки, пальці, шкіра – це орган чуття, а як називається ця дія вічуття?
– Дотик.
– Правильно, зараз перевіримо чутливість ваших пальчиків за допомогою “Чарівного мішечка” .
5. Дидактична гра «Чарівний мішечок з тактильними кришками».
Матеріал: 2 комплекти кришок, покритих різними матеріалами: вовна, наждачний папір, плівка самоклеюча, тканина, хутро і т. д.
Опис гри: Діти отримують по одній тактильної кришечці з різною фактурою. У ведучого мішечок з тактильними кришечками різної фактури (другий комплект). Діти по черзі «обстежують» тактильне кришечки і розповідають про свої відчуття
У мене кришечка на дотик м’яка і пухнаста. (Дитина називає, що буває м’яким і пухнастим.)
Молодці,ви і з цим завданням добре впоралися. Поспішимо далі в дорогу.
Подивіться, перед нами стоїть наступний будиночок,щоб дізнатися хто в ньому живе, нам треба відгадати наступну загадку.
Є двоє ,
Без них нікуди.
Зліва брат і справа брат,
Все чують, але мовчать… (Вуха)
Правильно, це вуха – це орган чуття, а як називається здатність чути? Слух.
А тепер закрийте очі, покладіть руки на коліна. Будьте уважні, скажіть, які звуки ви чуєте. Вихователь грає на музичних інструментах, діти відгадують інструмент по звуку.
Давайте вирушимо в гості до наступного будиночка.
Ось гора, а у гори
Дві глибокі є нори.
У цих норах повітря бродить,
То заходить, то виходить… (Ніс)
Так, правильно це ніс – це орган чуття, а як називається відчуття? (Нюх). Чи є у людини нюх і як він допомагає нам у житті?
З його допомогою люди розрізняють запахи.
Давайте проведемо експеримент: перевіримо, чи зможете ви відгадати по запаху, що знаходиться в цих капсулах.
6. Дидактична гра “Відгадай по запаху”.
Мета: формувати вміння розрізняти запахи; стабілізувати психічний стан; активізувати мислення і увагу; формувати навички саморегуляції.
Матеріал: 2 набору капсул від кіндер-сюрпризу, наповнених ароматичними маслами: лимон, апельсин, яблуко, груша, цибуля, часник.
Опис гри: Діти отримують по одній капсулі від кіндера з запахом. У ведучого капсули з різними запахами (другий комплект). Діти по черзі «обстежують» капсулу і розповідають про свої відчуття (наприклад: у мене капсула з запахом лимона) Далі діти по черзі підходять до столу, і з закритими очима знаходять пару до своєї капсули.
Отже, які бувають запахи?
Сильні і слабкі, приємні і неприємні, різкі і т.д.
Чи може запах попередити людину про небезпеку?
Можна відчути запах диму при пожежі, або коли на плиті щось підгоріло, якщо продукти погано пахнуть – вони зіпсувалися, можна впізнати маму за запахом її парфумів і т.д.
Вихователь – Щоб ваші носики були здорові, Королева Емоція пропонує вам виконати дихальні вправи.
Вліво, вправо, вліво, вправо,
А потім почнемо спочатку.
В. п. – руки на поясі (вдих).
1 – нахил вправо (видих);
2 – і. п. (вдих);
3 – нахил вліво (видих);
4 – в. п. (вдих).
Видих зі звуком «т-у-у-х».
Молодці,ви гарно впоралися,ось тепер ви зможете розрізняти всі,всі запахи.Давайте тепер вирушимо на нашу останню зупинку кінцеву.
Якби не було його, не сказали-б нічого. (Язик)
Так,а навіщо нам язик?
Щоб їсти, розмовляти.
Королева Емоція:- А ще, щоб відчувати смак їжі. Розрізняють солодкий, кислий, солоний і гіркий смак. Смакові переваги у всіх людей різні: одним подобається смак банана, а другим – яблука. Хтось любить солоне, інші – солодке.
7. Зараз я вам пропоную трішечки розім’яти ваші язички. Послухайте казочку та виконуйте вправи які там запропоновані.
Жив собі Веселий Язичок у своєму чарівному будиночку (широко відрити рот, показати язик, порухати ним у роті). Ти, мабуть, здогадався, що цей будиночок – рот. Двері у будиночку то відкриваються, то закриваються. Ось так (по черзі відкривати і закривати ротик, ритмічно, в помірному темпі). Кожного дня Язичок виходить з будиночка на прогулянку (висунути язика). І от одного разу Язичок вийшов погрітись на сонечку, приліг він на ґанку (покласти широкий язик «лопаткою» на нижній губі). Раптом подув сильний вітер, Язичок здригнувся (зробити вузький язик «голочкою»), сховався в будиночок і зачинив за собою двері (забрати язик та закрити рот). Дуже полюбляв Язичок грати у футбол (по черзі впиратись кінчиком язика то в ліву, то в праву щоки), на барабані грати (стукати кінчиком язика в зуби д-д-д), гойдатись на гойдалці (відкрити рот, кінчиком язика по черзі тягнутись до носа, потім до підборіддя), їздити на конику («клацати» язиком, присмоктуючи та різко відриваючи його від піднебіння). А коли награється, Язичок йшов до свого будиночка відпочивати (знову забрати язик та закрити рот). Який слухняний у тебе Язичок!
Діти,а чи все варто пробувати на смак. Наприклад, що не можна пробувати на смак? Не можна без дозволу дорослих пробувати незнайомі продукти.
Давайте пограємо, перевіримо які в вас язички.
Дидактична гра «Відгадай за смаком»
Хід гри: діти надягають на очі пов’язку, вихователь дає спробувати продукти, різні за смаком. Діти називають продукт, описують свої смакові відчуття, наприклад: «Це – лимон. Він кислий”. Якщо діти не впораються із завданнями, допомогти підказками.
Молодці у вас дуже спритні та вмілі язички. А чи може ви знаєте прислів’я про язик?
• Язик до Києва доведе
• Що вимовиш язиком,то не витягнеш і волом
• Дурний язик,голові не приятель.
8. Підсумок заняття. Ось і закінчилася наша подорож, вам сподобалася гостинність нашої королеви Емоції? Давайте згадаємо, які почуття живуть в Чарівній країні?
(Зір, слух, смак, нюх, дотик.)
Як ви гадаєте, чи потрібні нам ці чуття?
Ви повинні берегти ваші органи чуття, доглядати за ними.
Заняття. Здоров’я та фізичний розвиток. Тема: «Веселі автомобілісти»
Мета: продовжувати вчити дітей оббігати кеглі. Закріплювати вміння перестрибувати через предмети. Учити дотримуватися правил гри, вправляти в бігові врозтіч, у виконані рухів за сигналом. Розвивати орієнтацію в просторі, фізичні якості. Виховувати увагу, спостережливість, любов до фізичної культури.
Обладнання та матеріали: стрічки, кеглі.
Руханка.
13.08.2024
Собода Наталія Миколаївна
Заняття. Мовлення дитини. Тема: «Моя вулиця»
Мета: формувати уявлення дітей про елементарні основи безпечної поведінки на вулиці; вчити будувати речення, відповідати на запитання вихователя на задану тему та описувати вулицю; удосконалювати зв’язне мовлення, артикуляцію; збагачувати лексичний запас дітей словами: вулиця, дорога, автомобілі легкові та вантажні; розвивати увагу, спостережливість; виховувати бережливе ставлення до свого здоров’я, організованість.
Матеріал: ілюстрація «Вулиця».
Хід заняття:
1. Ігрова ситуація. Пропоную дітям розглянути ілюстрацію «Вулиця».
2. Бесіда за змістом ілюстрації.
– Що знаходиться на вулиці?
– Які будинки?
– Де їдуть машини?
– Який транспорт ще їде по дорозі?
– Що перевозять машини?
– Чи знають діти, на яке світло можуть їхати машини?
– Де йдуть люди-пішоходи?
– Чому не можна ходити по дорозі?
3. Пропоную дітям скласти розповідь за картиною «Вулиця» або розповісти, що знаходиться на вулиці, де вони мешкають. Пропоную дітям послухати розповідь про вулицю.
«Я живу на вулиці, яка розташована біля дитячого садочка. На моїй вулиці багато великих та маленьких будинків. Біля будинків посаджено багато квітів та дерев. На ній є магазин, кінотеатр, ігровий майданчик. По вулиці їздять машини, які перевозять людей та продукти. Я люблю свою вулицю».
4. Фізкультхвилинка «Моє місто»
5. Дидактична гра «Світлофор Моргайчик».
Мета: закріплювати з дітьми сигнали світлофора та їх значення; розвивати уважність; уміння швидко реагувати на сигнали світлофора.
Матеріал: світлофор, кермо для кожної дитини.
Діти, до нас завітав друг світлофор Моргайчик. Які сигнали він має? Що означають його кольори?
Пропоную дітям пограти зі світлофором. Діти будуть маленькими шоферами, у кожного з них – кермо. На червоний колір діти зупиняються; на жовтий – готуються до їзди, на зелений – можна їхати. Хто порушить правила, той залишає гру.
6. Підсумок заняття.
Заняття. Дитина у світі культури. Літературна скринька. Тема: «Заучування вірша Н.Григор’ївої «Мій дім»
Мета: познайомити дітей з житлом людей і частинами будинку, вправляти вміння називати предмети меблів.
Матеріали: текст вірша, макети кімнат (спальня,вітальня, кухня, дитяча кімната), лялька, картки із зображенням меблів.
Хід заняття:
1. Подивіться діти, хто завітав до нас сьогодні? (на стільчику сидить лялька Оленка). Діти, давайте спочатку привітаємося, та запитаємо ляльку Оленку, чому вона до нас прийшла.
У садочку новий день,
Всім говоримо – Добрий день
Добрий день мені й тобі,
Усім людям на землі.
Оленка. Діти, я хочу дізнатися, чи знаєте ви, що таке дім? (відповіді дітей)
2. Добре! А тепер я хочу, щоб ви послухали вірш «Мій дім»
Тут живе моя сім’я:
Тато, мама, брат і я
Затишно мені у нім,
Бо це рідний отчий дім.
Оленка. Мені дуже сподобався вірш. (раптом Оленка засумувала).
Діти, що це сталося з Оленкою? Давайте запитаємо?
Оленка. Справа в тому що я маю дім, але зовсім не знаю як правильно розмістити меблі в ньому.
Діти, допоможемо Оленці розставити меблі по кімнатах?
3. Дидактична гра. «Розстав меблі по кімнатах»
Мета: поглибити знання дітей про предмети домашнього вжитку; вчити називати меблі, їх частини, матеріал, з якого виготовлені;розвивати вміння групувати предмети за призначенням;виховувати дбайливе
ставлення до хатнього майна.
Матеріали: макети кімнат (дитяча кімната, кухня, вітальня, спальня), картинки із зображенням меблів.
4. Руханка (посилання)
5. Діти ми з вами добре попрацювали, а зараз давайте трішки відпочинемо та повідгадуємо загадки.
Що за дивна хата?
Одягу багато є.
А людей немає.
Хто ж його вдягає? (Шафа)
Як натомишся ти дуже.
То присядь на нього друже (стілець)
Якщо ти захочеш спати сильно,
В спальні на тебе завжди чекає. (ліжко)
Є комп’ютерний, письмовий,
Однотонний, кольоровий
Ми за ним навчаємось,
Пишемо і граємось(стіл).
Молодці діти. Ну що, Оленко, ти тепер більше не будеш сумувати, ми тобі допомогли розставити меблі.
Оленка. Дяку вам діти, тепер я сама в своєму будинку розставлю правильно меблі, ви мені дуже допомогли.
6. Підсумок заняття.
«Мій дім»
Тут живе моя сім’я:
Тато, мама, брат і я
Затишно мені у нім,
Бо це рідний отчий дім.
Діти про що ми говорили на занятті?
Які кімнати та меблі ми вивчили?
Кому ми допомогли сьогодні?